NiT&miniputt Skrevet 13. februar 2011 #26 Skrevet 13. februar 2011 Leste innlegget ditt og syns bare det var en solstråle i hverdagen, kjempeartig var det å se! Kan da ikke skjønne hvorfor det ikke skal være lov å dele litt av sine egne gleder med andre her:) Bare kjekt med morsomme historier! Like blir alle våre små til slutt, uansett når de startet:)
Gjest Skrevet 13. februar 2011 #27 Skrevet 13. februar 2011 sant så sant, de vil alle kunne sitte selv, gå, stå, løpe, hoppe, snakke Og om man er raskt på et punkt kan man være sen på et annet. Man har sine sider der man er sterk, og der man er svak. Slik er det med alle mennesker, liten eller stor Eksempel, språk. Kjenner to små jenter, som er veldig forskjellige, og er like gamle. Cornelia, 2.5 år Prater masse, rolig og fornuftig. Veldig flink med ord, og står rett opp og ned forran deg og forteller. Kommer nok til å bli den jenta i klassen med gode karakterer, lærerens drøm Emilie, 2.5 år Prater masse, huttettibulter av ord man knapt klarer å forstå, er ikke ferdig med den ene setningen før hun er midt i den neste, men har et helt utrolgi kroppsspråk, og så mange uttrykk som viser nøyaktig hva hun vil Lille pøbelungen hehe De er veldig forskjellige, det er det som gjør det hele så spennende! Hadde det ikke vært kjedelig om alle var like?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. februar 2011 #28 Skrevet 13. februar 2011 Jeg skjønner godt at du reagerer frøken-førstegangs, for sånne ting er virkelig LAVMÅL... Nei, stå på du, og fortsett å fortell oss om din lille gutt, synes det bare er bra med litt skryt og positive tråder her inne også, det er jo en naturlig del av et babyforum spør du meg!!
*NordNorge* Skrevet 13. februar 2011 #29 Skrevet 13. februar 2011 Må bare si først at for et herlig bilde av en herlig gutt du har. Åsså sååå flink som røyser seg opp allerede Hvem er ikke stolte da å vill helst dele d med heeele verden??? ) Nei, hæv dæ åver ho som har skrevve på anonymforumet. E veeldi mye folk skal lægg sæ opp i. Bir heilt sveitt, førr å sei d på kav nordnorsk Ha en fiiiin morsdag alle sammen
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 13. februar 2011 #30 Skrevet 13. februar 2011 Uff det er så dumt med noen som absolutt skal henge ut, slenge med leppa og være skikkelig ufine - og selvsagt anonyme.. Det ødelegger så mye av den gode stemninga som vanligvis er her på forumet! Synes det er bra du tar tak i det jeg, det er ikke nødvendig å la seg valse over. Og gutten din er nydelig og kjempeflink! Du har all grunn til å være stolt over en sånn stødig liten kar Herlig er han Ikke hør på folk som bare vil lage kvalm! Noen kan tydeligvis ikke dy seg... Kos deg heller på morsdagen din Gratulerer så masse til alle dere mammaer!
Jenny_m Skrevet 13. februar 2011 #31 Skrevet 13. februar 2011 hehehe dette er jo bare å le av dette.... Blir nesten litt flau på vegne av denne anonyme personen.. Skryt så mye du vil du for det har du all rett til å gjøre !! Jeg skryter gutten min opp i skyene. Han er 3 mnd og gjør ikke en dritt,hehe. Ligge rbare der , ser seg rundt og klinker til lekene sine. Men jeg er uansett stolt av han og skryter masse
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 13. februar 2011 #32 Skrevet 13. februar 2011 Takk for svar alle sammen Godt med litt bekreftelse på at jeg ikke er helt teit å Tok litt tid å svare i dag, for første gang på evigheter var ikke dib det første jeg sjekka da jeg sto opp! Første morsdagen min ble nemlig tilbringi på akuttmottaket, for hvem har vel ikke så flaks at en cyste på 16 cm sprekker..hehe..jaja! Håper alle har hatt en fin morsdag da, og igjen, takk for litt støtte
Nat27 Skrevet 13. februar 2011 #33 Skrevet 13. februar 2011 Skjønner at jeg må inn på anonym å lese her ja..Har visst gått glipp av endel idag, skjønner jeg!
Nat27 Skrevet 13. februar 2011 #34 Skrevet 13. februar 2011 Jøss!! Vet ikke helt hva jeg skal si..? For all del - folk må få lov å tro og mene det de vil, men jeg synes det er passe feigt å gjemme seg bak anonymitet.. Ellers - som jeg skreiv i det andre innlegget; Hva skjedde med å glede seg på andres vegne?? Datteren min var veeldig tidlig på enkelte områder også, så jeg tror lett at frøken førstegangs lille gutt reiser seg i sengen allerede. Han er forresten en nydelig liten gutt! Godt jobbet frk. førstegangs )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå