Gå til innhold

Den av dere som har problemer med meg, og legger ut innleg på anonym om det med nicket mitt, kan heller ta det med meg på PM, eller rett og slett på denne tråden!!

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har skjedd!?:-O

Skrevet

Sjekk anonym tråden.. Er ei som irriterer seg grenseløst over innleggene mine tydeligvis.. må flire litt, men kunne ønske folk var så voksne at de tok det med personen det gjaldt!!

http://www.dinbaby.com/forum/thread/142901595

hahaha..jaja, hva skal man si??

Skrevet

Herre min hatt sier jeg bare.. Svarte på tråden jeg, hehe, klarte ikke dy meg.

Stakkars barn der foreldrene blir sure og sjalue fordi andres barn er tidligere ute... Håper ikke de lar den frustrasjonen gå ut over barna sine..

Skrevet

Jaja..jeg har da tydelig sagt at jeg kunne ønske han var baby litt lenger, menmen, når man er på et forum får man tåle litt sånt, har vært i tøffere tak enn det. Hehe

Så koselig innlegg du hadde skrevet Kristine :) Takk i lige måde sier jeg da.. (skrives det sånn??..hehe) Jeg gidder ikke svare der flere ganger, for det er kanskje akkurat det den personen vil, men jeg orker ikke la meg fyre oppunder ;)

Skrevet

Vedkommende følte seg tydelig truffet av at barnet ditt er tidlig ute i utviklingen og misunnelig som hun var, måtte hun spre noe eder og galle (anonymt selvfølgelig..)

Feigt, barnslig og umodent!

Skrevet

Haha, så patetisk!

Også på anonym da, tør ikke stå frem nei! :P

Skrevet

Jøje meg - driver man med baktaling her inne? Utrolig!!

Skrevet

Tror hun fikk det med seg på Anonym... Du sa faktisk i fra der, ikke nøvdendig å lage enda en tråd..

Skrevet

Øh..Unnskyld?!?

Skrevet

Virker bare litt "Drama Queen" - Ikke nok at det drøftes på anonym, men må liksom opprette en tråd hvor du kan få støtte her også.

Jeg synes forøvrig det er utrolig upassende av Hi på anonym, men tror hun fatter poenget uten en egen tråd her også...

Skrevet

Hun skrev vel ett innlegg her, fordi det tydeligvis er en som henger her på småtroll.. Er ikke noe gøy å bli hengt ut slik på anonymeforum, å jeg skjønner ikke at ikke moderator har slettet innlegget for lengst.. Det er så sykt dårlig moderering på dette forumet!

Skrevet

Javel, men det var ikke meningen å ha dette som et støtteinnlegg, jeg lurer bare på hvem denne personen/nicket er, tvilte på at jeg fikk svar med nick der inne, så jeg lagde en tråd hvor personen kunne stå frem, eller sende meg en PM. Skulle sendt en PM selv, men vet jo ikke hvem det er!

Menmen...ikke meningen å være drama-queen!!

Skrevet

Kristine : Dårlig moderering ja.. Hehe, bra du skjønte det ikke var drama-queen innlegg da, hehe..ikke helt dagen det her skjønner jeg !!

Skrevet

Hehe ja, mulig det er overhormonelle gravide damer som sitter hjemme alene mens mennene er ute på byen, hehehe, neida... :)

Skrevet

Herlig å lese at du bare ler av det hele...! :) Men det er vel ikke annet å gjøre heller! Måtte kommentere der inne jeg også. Satt og lo høyt for meg selv da jeg leste det... at noen gidder å irritere seg over noe sånt er jo bare hinsides!! De får skylde på ammetåka tenker jeg! ;P

Skrevet

Om det var meg du siktet til så ble det 3 feil der gitt :P

Men skulle ønske jeg var ute på byn selv, kan ikke huske sist gang jeg var det- så kanskje litt bitter ja :)

Skrevet

Kristine, haha,uff..der har jeg vært selv, og da er man faktisk nesten litt unnskyldt!! ;)

Baby Bliss: Nei, kan ikke begynne å grine liksom! Som sagt, tåler da litt, vært borti værre saker enn det her. Ja, en ting er jo å irritere seg over noen, men å lage innlegg på anonym for å henge ut noen!? Da er man virkelig irritert da.. hehe

Skrevet

haha nei var ikke deg jeg siktet til Bitthen!Hehe:)

Skrevet

Hvis det er noen som er kjent for å skrive irriterende innlegg (for denne anonyme personen altså), så er det vel bare å la være å lese innleggene da vel?

Trodde forumene var til for å dele glede, sorger, spørsmål osv?

Syns det var kult at lillemann sto i senga forresten. Og til skrekk og advarsel for alle som drøyer med å senke sengebunnen et hakk..

Jeg trodde ikke de sto så tidlig.. Nå er lille frøkna her bare 3 mnd, men kommer til å huske å justere senga om ikke altfor lenge!!

:-)

Skrevet

Det er jo også sant :) Hehe..tjaa, nå er det vel ikke vanlig å stå ved 5-6 mnd, men gjennomsnittet for å gå er 15 mnd, så da sier det seg jo selv at noen er langt under gjennomsnittet, og noen langt over :)

Syns det var litt artig selv jeg, men som jeg har sagt før, det har vært slitsomt de siste månedene, han har krevd mye, og sovet dårlig! Men det med å ta ned senga, tror mange drøyer det til det nesten er for sent ja! Vi lot merke til at han fikk skikkelig godt tak i sprinklene, og fikk flytta litt på seg, og tenkte at det var på tide, men hadde vi ikke sett dette, så hadde vi nok venta, og da ville det jo vært for seint!!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Enig med Alva, i alt hun skriver!

Og jeg skjønner godt at du laget denne tråden her, en utfordring for anonymen til å stå fram!

Skrevet

Merkelig at noen gidder å kommentere at du har laget en ny tråd.. De som skaper drama og ikke du:) syns det er bra du tar de som må lage kvalme bare fordi du vil dele dine opplevelser og erfaringer!! Skjønn gutt som er så flink til å stå i sengen:) klart man skal skryte av sånt:)) min er 8,5 mnd og er ikke i nærheten av å være så mobil, men elsker å stå og hoppe på fanget. Syns du gir oss som ikke har tenkt på at de små plutselig finner ut at de kan reise seg en påminnelse om å senke sengen:) vi skal gjøre det i morgen for da skal lillegutt inn på sitt eget rom!! Det blir spennende:) Har lest at du har skrevet at han kan være urolig på natten når han har utviklingssprang og det samme merker vi når vår gutt lærer seg noe nytt eller får masse nye inntrykk. Han drømmer og hylgråter i søvne og vi må trøste og holde han for å få han til å roe seg. Leste om dette og det står at hjernen går på høygir noe som kan gi disse reaksjonene.. Andre opplever det mye, andre ikke. Så for de som tror det er tull bør lese litt om søvn og barn!! Stemmer på en prikk hos oss:)

Skrevet

Blir sint på dine vegne nå!!

Hvem faen tror de kan uttale seg slik om en person de overhode ikke kjenner? Det er virkelig langt over grensen, og i tillegg feigt å gjøre på den måten.

Til anonym, skjerp deg! Frøkenførstegangs er en ærlig og flott jente, som har en flink og go gutt, og ingen av dem fortjener å bli snakket slik om.

Om det så ødelegger for fantasien din har jeg sett bilder av hele utviklingen til veslegutt, bilder fra han var liten og nyfødt, og opp til video der han står på knærne og tøyser. Kan garantere deg at det er 100% sant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...