Gå til innhold

Blir irritert over ei innpå på småtroll 0-1 år !

Anbefalte innlegg

Dette er en tragisk debatt, basert på ren misunnelse.

Det er da lov å skryte av barna sine! Liam er en veldig flink gutt, og det kan moren skryte så mye hun vil av! Har du aldri skrytt av dine barns gode egenskaper? Når du virkelig er stolt, føler du ikke et behov for å fortelle det?

Det gjør i allefall jeg, og jeg kommer til ¨skryte av jenta mi med ren samvittighet helt til den dagen jeg dauer

Fortsetter under...

Dette er en tragisk debatt, basert på ren misunnelse.

Det er da lov å skryte av barna sine! Liam er en veldig flink gutt, og det kan moren skryte så mye hun vil av! Har du aldri skrytt av dine barns gode egenskaper? Når du virkelig er stolt, føler du ikke et behov for å fortelle det?

Det gjør i allefall jeg, og jeg kommer til ¨skryte av jenta mi med ren samvittighet helt til den dagen jeg dauer

Kopierte over iom at jeg ved uhell signerte med anonym.

Jeg kan, i motsetning til TS, stå for hva jeg skriver

Ordentlig krabbestilling ved 3 måneder? Beklager, men det går faktisk ikke:-) Da var hun ihvertfall ganske treg som brukte tre måneder fra hun inntok krabbestilling til hun begynte å krabbe........

Selv gikk jeg da jeg var 9mnd. Så ja, jeg tror nok det er mulig.

Syns også dette var unødvendig og legge ut på anonymforum.

Skjønner godt at man kan bli sliten av dette. Man er jo liksom ikke forberedt når barna begynner med sånt så tidlig.

Syns ikke akkurat det høres umulig ut...

Men du om det...:)

Vet jo om barn som har gått ved 8-9 mnd. alder, så om han kan krype når han er 5 mnd., så ser jeg ikke på det som så veldig merkelig.... Og heller ikke att han var oppe i krabbestilling når han var 3 mnd. (det var faktisk ene gutten min også, så det er fullt mulig)...

Skjønner ikke att dette skal være noen grunn til irritasjon...

Misunnelig ,eller...?

Annonse

Jeg tipper at grunnen til at det er så mange skrytehistorier på nettet over barn som er tidlig ute er at det er så lite stuerent å ha barn som er flinke til ting. Ute i den virkelige verden må man jo pent holde kjeft dersom barna er tidligere ute enn gjennomsnittet, så det er muligens derfor mødre må skryte på nettet der det faktisk er lov.

Det gikk en dokumentar på TVN i forrige uke.

Gutten gikk når han var 5 mnd. Helt utrolig ikke sant?!!

Men så viser det seg at han har et alvorlig syndrom som gjør at han har mye mer muskelmasse enn vanlige barn. Foreldrene forsto ikke at gutten var anderledes, trodde bare han var veeeldig flink!

Ikke bestandig vi bør ønske at alt skjer raskest mulig, la oss heller håpe barna vokser gjennomsnittlig, slik at de blir friske!

Tragisk HI!

Slutt å les innleggene hennes da hvis det er så vanskelig for deg å forstå at noen unger er tidligere ute i utviklingen enn andre! Det er jo helt normalt, og du kommer til å skryte like mye av din egen når han/hun begynner å krype, sitte og gå!

Min sønn har alltid vært tidlig ute motorisk sett - jeg måtte pent holde munn om alt i barselgruppa for her var det så mye misunnelse at jeg fikk stygge blikk. Trengte ikke å si noe heller, de ble sjokkerte når han krøp rundt omkring og deres barn lå på magen.

Jeg ser ikke problemet med at noen begynner å krype osv før andre, det er bare mer travelt for mor fra tidlig av! Skulle gjerne hatt det roligere hjemme av og til. Men kjekt og!

HI - slutt å bry deg så veldig om hvordan andre unger er ifht din unge.

Mitt 4 barn gikk på egenhånd når han var 7 mnd, han hadde krabbet en stund da. Ser på barsel gruppe bilder at han sitter oppreist og noen av de andre har begynt såvidt å løfte hodet fra magestilling, alle var like gamle. han er 3 år nå. Min eldste gikk når han var 13 mnd, nest eldste når han var 10 mnd, nr 3 når han var 9 mnd. Så ja det er veldig forskjellig. Folk sa det så helt sykt ut når han gikk så tidlig

Jeg skal ikke uttale meg om hvorvidt Frøkenførstegangs lyver eller ikke (kjenner ikke hun, går ikke på småtroll 0-1), men gutten vår er en av de som var ganske tidlig ute (ja, han gikk i krabbestilling når han var litt under 6 mndr gammel), og mellom 7 og 10 måneder gammel hadde vi en fæl periode med sovenekt (riktignok på dagtid), jeg forstår godt hva om mener med akkurat den biten.

Det var forresten også pinlig å gå på barselgruppen i samme periode, alle andre hadde søte koselig babyer som lo på magen og pludret, min (7,5 mndr) gikk langs møbler og vegger, falt og slo seg i ett, og raserte med stor innlevelse alle rom han befant seg i. Han klatret oppå de andre barna, og jeg brukte stort sett all tiden min på å plukke han og unnskylde meg for et eller annet han gjorde.

Spesielt å irritere seg over!

Min bror sin gutt gikk med en kasse foran seg da han var 5 mnd, mens min lille ventet til han var 15 mnd før han gikk. Trodde de fleste visste at det er store forskjeller i utvikling..kanskje litt greitt å få med seg før man anklager noen for å lyge.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...