V&A Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 http://kobbaen.wordpress.com/2011/02/09/hjertebarna/ det er ufattelig trist.... vondt i mammahjertet!!! og jeg jobber selv i barnehage...
Rafaella Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Uff, fikk nesten tårer i øynene av å lese dette:-(
V&A Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2011 ja det er veldig trist.... men jeg håper for guds skyld at de klarer å opprettholde LIK behandling mellom barna selv om.... !!
Snuskomrusk Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Jeg og. Stakkars små som ingen ser eller liker :'( Når jeg leser sånt blir jeg litt bekymret for å sende lillemann i barnehage når den tid kommer. Vet at det er urasjonellt, men mammahjertet mitt blør
V&A Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2011 det er rett og slett forferdelig syns jeg!!!! men etter det JEG har sett så er det mange flinke pedagoger i bhg som gjør en bra jobb jeg er selv bare vikar, men jeg har barnet mitt i samme bhg... og jeg SELV prøver så godt jeg kan å behandle alle barne som om de var mine egne.... man kan ikke forskjellsbehandle små uskyldige barn slik, det er mobbing det! fra oss voksne! huff, nei jeg håper virkelig mange tenker over denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå