Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Skal reise bare to dager i forb med jobb, og tenkte jeg skulle kjøpe en parfyme jeg leter etter der i byen...Men jeg vet ikke om jeg har lov å ha den med i håndbagasjen? Den er jo da uåpnet, men det er veske og ikke lov kanskje?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Er den på 100 ml eller mindre er det greit. Er den større blir den beslaglagt.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Hvis du kjøper den i tax free og får forseglet pakken vil jeg tro det er greit. Jeg har jo med meg sprit på flyet, kjøpt på tax free.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Kjøp den på tilbakeveien på Gardemoen(eller der du nå måtte lande) der er det billigst også. Ellers kan du kjøpe det på flyplassen der du drar hjemreisedagen og. Men ikke ha en kjøpt annet sted i kofferten da blir den nok kastet. (kommer alltid litt ann på da, jeg har hatt med juice og brusflasker jeg i ryggsekken som aldri har blitt kommentert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå