Gå til innhold

Stille..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten er det ganske stille her inne for tiden, eller så er jeg for ofte her inne! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, tenkte det samme før i dag...

Skrevet

akkurat det samme tenkte jeg i dag også hehe

Skrevet

Tror jeg er besatt av å lese om graviditet og fødsel nå.. hehe! Spesielt andre sine erfaringer osv ! Nå er jeg leei :D Vil føde ! Vil ha vondt :P

Skrevet

hehe, jeg er inne her HELE tiden..... men siden jeg er förstegangs föler jeg det er så lite jeg kan svare på av evnt spm. så jeg leser og lärer istedet :P

Skrevet

same here.... GIVE ME PAAAAAIN!!!

:D

Skrevet

Hehe ja blir jo så nyskjerrig på ossen andre opplever sin graviditet og fødsel :) spesielt når man bare går å venter på at det skal bli sin egen tur også =P

Skrevet

Samme her malin ;p artig å lese.. kjempe artig når folk skriver fødselhistorier syns jeg :D

Vi skulle hatt en knapp vi trykte på når vi var klar for fødsel ;p men om ikke fungerte om ungen ikke var ferdig ;p

Skrevet

for hver födselshistorie som kommer rennende inn er jeg ett hakk närmere bristepunktet til å hylgråte av misunnelse :P er så göy å lese.. skulle bare önske at det snart blir min tur.

terminen min er 16 februar, men tröster meg med at hun er her IHVERTFALL innen 17 mai :P:D hahahha

Liker den knappe ideen... *tenk hvis det hadde värt sånn :)

Skrevet

Haha :D ja håper da inderlig hun er ute før 17 mai ;p hehe..

Har termin 20 februar.. og har litt angst for å gå over tiden.. kjempe redd for veldig stort barn :/ men det får gå som det går !

Skrevet

har selv angst for det. fastlegen min sa da at hvis jeg går 5 dager over at han ville sende meg til sykehuset for igangsettelse. Lurer bare på om han bestemmer dette eller om det er opp til JM/lege på sykehuset? Håper han har litt makt og at de må gjöre som han sier.. :)

Tror ikke du trenger å bekymre deg for stort barn, positivt er at de har mer og gå på hvis de skulle bli syke osv. uansett blir det mest sannsynlig ikke en på 6 kg som nesten kan starte rett på skolen :P hehe

Men skjönner hva du tenker altså, er innom de tankene ofte selv :) föler ofte at de litt större barna er mer årvåkne og mer tilstede enn de mindre. så mye positivt og da :)

Skrevet

Er sikkert opp til de på sykehuset om du blir satt igang tror jeg.. de sjekker vell hvordan det står til med deg og barnet på overtidskontrollen :)

Ja, tenker mer på revning ;p redd for å revne fra a til å for å si det slik ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...