Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har deres livmortapp vært rundt 5-6 dpo? Min er lav, lukket og myk utenpå. Håper håper håper på positiv test i uke 7!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vilha3:)) Tror dette med tappen kan være veldig individuelt. Deler gjerne min erfaring igjennom 15 pp med deg selv om. Min tapp pleier å gradvis lukke seg i dagene etter EL. Den blir hardere for hver dag som går i lutealfasen men beveger seg mye opp og ned egentlig. Dagene før TR pleier tappen min å bli hard før den åpner seg 1-2 dager før TR og blir myk igjen som ved EL nesten. Synes det er vanskelig å vurdere tappen, men det eneste jeg er ganske sikker på at når den er myk og åpen så er det rundt EL tider. Har ikke vært gravid så aner ikke hvordan tappen min kommer til å være da. Denne pp har tappen min vært ganske rar. Den har vært myk og åpen i mange flere dager rundt EL, noe jeg ikke kan huske den har vært før. I dag er jeg ca 4 dpo og den er fortsatt myk og åpen, merkelig... Hadde positiv EL test for 6 dager siden og bare negative etter det. Må legge til at jeg har gått på Pergo denne måneden, kanskje den har endret alt. Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...