sillyfilly og Olivia Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Jenta mi på et år har lært seg å drikke av glass. Hun holder selv og det er svært lite søl. Trodde dette var ved 2-3 års alder? Og det er ikke det at jeg prøver å fremstille jenta mi som vidunderbarn men jeg er rett og slett nysgjerrig for jeg har ikke peiling.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 1-åringen her (1 år i januar) fant ut av det for et par dager siden. Vi prøvde med shotglass av hardplast først. De passa godt inni hånda og så sant de ikke er mer enn halvfull så drikker ho fint av dem. Sugerør likeså. Det er veldig greit når man er ute. Greit å slippe å passe på å ha ren kopp i veska.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Min 1åring gjør det. Gutt atpå til.
NostraStoria Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Min 1 åring vil aller helst drikke av glass selv, men er det mye oppi glasset kan han fort helle litt for mye. Syns han er flink som drikker av glass allerede, sugerør er heller ingen problem å drikke av.
MღM Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Vår gutt på 1,5 år drikker fint av kopp nå. Er vel et par uker siden han sluttet å søle over hele seg når han prøvde
Gjest Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 Ettåringen min drikker ikke selv av glass, men med hjelp går det. Så fryktelig uvanlig er det nok ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå