Gå til innhold

J**'** dritt kodeknekking som gir dåååårlig søvn!!!! HJELP??

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

De siste mnd har gutten min lært seg MYE, siden han var 3 mnd har han jobba med krabbestilling, så vugging i krabbestilling, så rompa rett i været med henda og tæra i gulvet, og i går reiste han seg opp etter sprinklene i senga. Vi har hatt 2 uker med søvn hele natta før i går, natt til i går og natt til i dag har vært SLITSOMME, og jeg skjønner at det er fordi han har mye han vil prøve ut, og tenker på. I dag har han begynt å sette seg opp selv!!!

NÅ håper jeg det stopper opp litt så både vi og baby kan få litt ordentlig søvn.. Han er bare 5 mnd og 9 dager, så han er jo altfor tidlig ute med ALT!! Og det merkes på han for¨å si det sånn..

Flere som har urolige babyer grunnet kodeknekking?? Noe jeg kan gjøre for å hjelpe han litt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles søvnregresjon og er veldig vanlig i perioder hvor de lærer mye nytt (jeg husker godt de 2-3 ukene da min eldste lærte seg å både åle, krabbe og sette seg opp selv på en gang, det var noen heftige netter hvor hun kavet og våknet MYE...)

les mer her;

http://www.barnogsøvn.com/?page_id=39

Skrevet

linken virker visst ikke, så da får du evt bare copy-paste den på vanlig måte..

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Tusen takk for link, her skal alt prøves!! Syns så synd på han når han er så trøtt at han nesten gnir ut øya sine men likevel ikke finner roen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...