Gå til innhold

spaar uten hjelpemidler..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du!

Ser du åssen fødselen min blir,har termin 25 april. Når begynner fødselen tror du? Har 4 gutter fra før.nå kommer jenta og har fått gutta 1-2 uker før termin før. Hadde en temmelig hard fødsel sist for 5,5 år sia,ble satt igang og hadde ikke opphold i riene de siste 4 timene. Kor stor tror du ho blir da?

Gruer veldig no,så e kjempetakknemlig for svar.

Klem mæ.....

Annonse

Annonse

hei A.

føler du deg gravid naa... faar opp en følelse av at du tror du er det naa... men tror ikke du tester positiv helt enda... men innen en 3 mndrs periode ;) tror du skla faa en gutt ;)

ellers føler jeg at du er litt som meg... du drømmer en del, og noe er sanndrømt. og du følger intuisjonen din saa langt du klarer...

faar ogsaa opp en litt "angst" følelse... er du engstelig for nye situasjoner. og naar ting ikka gaar som du har planlagt...

tror du er livlig, og sosial. du liker aa vaere med venner.. er det ei venninde med kort mørkt haar i din omkrets...

se gjerne tilbake paa meg =0)

trollemor 77

føler du blir gravid til vinteren (ikke naa liksom... ) tror du faar barn til neste sommer 2012. og føler mest ei jente.

føler det er noen problemer ved din venstre eggstokk.. men det er ingen hinder for graviditet :) kanskje bare at du har sjeldnere eggløsning...

føler to barn totalt paa deg, to gutter.. de kommer med 2-3 aars mellomrom ;)

studerer du naa... fikk en følelse av det... og tenker du faar deg jobb rundt september...

Hei Adine_mirkal*ønskes

har du lyst å se på meg?

eg lurer på om du ser flere barn på meg? Evnt kjønn og når.

eg lurer og på om det blir noe flytting til en annen kommune på oss i år, og om eg får meg en bra jobb der.

er født 270881

tusen takk :-)

hej igen!

Jag vet inte helt hur jag känner mig, trodde jag var gravid, var helt säker men som sagt testar inte positivt, men väntar fortfarande på mensen.. Skulle ha kommit igår men lyser med sin frånvaro. Ja ångsten är helt riktig, jag är stenbock, tycker om att ha ting planerat och just nu så är hela min värld inte planerad allt bara sker och jag får inte kontoll över något alls egentligen.

Jag ser hos dig att du har en stor längtan och ett savn, har du haft en SA eller MA? du är nog du är en ärlig person som har fått en del motågng som du inte förtjänat, att personer i din närhet inte helt förstår dig och tror att du menar ont bara för att du är ärlig. Så du har stängt en del av dig i alla fall för vissa. Tror kanske att nu börjar du bli trygg på dig själv och vet att du är god och att det inte är ditt del om andra inte hanterar verkligheten.

Ett barn kommer ge dig mycket lycka men inte fylla det hål du har i dig, den fylls av sig själv när du är klar och är dig själv fullt ut..

Hoppas du får en fantastisk söndag!

Kram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...