Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Han har nemlig blitt dårlig stakkars:( stemmen hans er helt borte så han klarer ikke skrike, hoster, surkler i brystkassa, kaster opp grønt slim og vil ikke spise pluss at han har utslett som sprer seg på kroppen. Har heldigvis ikke feber da. Blir helt nervøs av dette. Jenta mi ble aldri sjuk før hun var 1 år så det at han ble sjuk når han er så liten er litt uvant. Jeg er kanskje litt hønemor nå men. Skulle tro alt var lettere med nr 2 men er omvendt hos meg iallfall.
Puppen og lillemor Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 huff da Mrs Bad ♥familieidyll♥, Vi var på legevakta og sykehuset med snuppa vår da hun var 4 uker.. gudskjelove viste det seg at det kke var alvorlig, men de tar det som regel veldig seriøst når så små babyer blir syke.. så jeg tipper dere blir godt tatt imot og at dere får god hjelp! Forhåpentligvis er det "bare" en virusinfeksjon.. og han er frisk igjen kjapp!! Men jeg ville bare si at jeg vet akkurat hvordan du har det nå.. og jeg vet at det lite noen kan si for å trøste!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2011 Var heldigvis ikke noe alvorlig her heller. Men endret pusten seg, om han får feber osv så skulle vi ta kontakt igjen med engang. Syns det var skummelt å få den beskjeden også jeg da.
enits40 Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Huff, ja ikke morsomt med syke små... Føler med dere. God bedring!!!
Puppen og lillemor Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 jeg tror det er feber hos de små de er mest opptatt av.. mest fordi den kan komme så utrolig fort og bli veldig høy.. og da blir de fort slappe, får ikke i seg mat og da er veien kort til å bli dehydrert (de har jo ikke så mye å gå på de små..) Men godt at det ikke var alvorlig!! Har tenkt på dere skjønner du.. ble liksom så jeg følte jeg gjenopplevde litt det vi gikk gjennom for noen måneder siden!! Håper han fort frisk igjen nå da..
Tabitha Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Jeg syns beskrivelsen hørtes ganske alvorlig ut... men så er ikke jeg lege heller da.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2011 Har lav terskel for å ringe nedover til barsel eller legevakten igjen. Men jeg og mannen er våken med han i natt. Jeg stod akkurat opp nå etter å ha sovet noen timer. Er redd lillegutt skal gulpe eller skrike uten at vi hører det. Skjedde nemlig tidligere i dag så han klarte ikke å puste.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 Uff så ekkelt!! Håper det går bra med ham!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2011 Har gått bra så langt. Men han er ikke noe bedre så vi følger med hele tiden. Får holde han inne i noen dager nå og se hvordan det går etterhvert.
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 Uff så fælt! Så ikke denne tråden før nå.. Håper alt går bra med lille gutten! Godt dere har vært på legevakten, og at du har lav terskel for å ta kontakt igjen. Sender masse varme tanker til dere alle og håper det går seg til snart!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2011 Takk alle sammen. Føler meg som ei skikkelig hønemor men. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå