Gå til innhold

Noen flere som skal ha nr 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter på fireren her.. Mye som må ordnes. Bil og oppussing av rom osv. Litt skummelt, men mest koselig. Mannen min er litt sjokkert enda, men går vel over om ei stund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada her er også nr 4 på vei og kansje nr 5 også( satt inn 2 egg på fryseforsøk)

Jeg har 3 herlige barn fra et tidligere forhold, de er 15-13 og 12 , eldste gutt og to jenter og de har kommet helt naturlig til verden. Jeg og min nye samboer (som ikke har barn) har prøvd i noen år uten å bli gravide, men ved hjelp av assistert befrukting er vi nå gravide 5+2 på vei :-)

En herlig tid framfor oss.

Her er også ny bil diskutert (minibuss ha ha)

Lykke til i tiden fremover

Skrevet

Hei. Jeg venter også nr 4 i midten av oktober. Har 2 barn på snart 14 og 17 år fra tidligere ekteskap og venter nå nr 2 med min nye mann. Minsten er under 7 mnd. I tillegg har jeg 2 stebarn på 21 og 18 år, den yngste bor hos oss så vi er mange i husstanden hehe. Vi må nok også se oss om etter en 7-seter eller noe i den duren og finne ut hvordan vi skal få til extra rom. Kommer ikke til å bruke så mye penger på det pga de største guttene som kommer til å flytte ut etterhvert. Lykke til alle sammen. Klem fra meg.

Skrevet

venter vår fjerde sammen i okt. de vi har er 5,2,1 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...