Millamor - 77 Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Mine ble satt på leggen, 3 forskjellige punkter og en i lilletåa; ) Bare lurer på om man kan sette det på forskjellige måter? Om noen fungerer bedre enn andre? Hadde min første beh. på Torsdag, skal man merke noe?
*ms* Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 hadde første behandling tirsdag fikk på foten, innside av legg, mellom tommel og pekefinger og toppen av hue.... syv nåler.. skulle ha ny runde fredag fikk da to til på beina- ble dårlig så måtte avbryte behandling... en kan bli uvel innmellom.. og trur nok de setter litt forkjellige steder....
Millamor - 77 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2011 Takk for svar. Hm rart de setter på forskjellige steder egentlig, trodde liksom det var noen spesielle faste punkter, men så feil kan man ta; ) Da blir det sikkert forskjellig fra gang til gang, etter hvordan man kjenner det?. Skal bare 1 gang i uken (uke 36+4 i dag) Vil ha mest mulig ut av det, kanskje jeg burde ta 2 beh. i uken da?
<3 Prinsesse i mars <3 Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Jeg var for første gang på fredag, og i tilegg til alle stedene nevnt over fikk jeg også 3 nåler i hvert øre..
Ella78 m/ A&M Skrevet 12. februar 2011 #5 Skrevet 12. februar 2011 Følgende nåler får jeg: En over en tå på hver fot (jeg har ikke kikket på hvilken tå - hehe) - for å modne/åpne livmormunnen. To eller tre på leggene - ble plutselig litt usikker på hvor mange... En nål midt på magen - for å lede hodet til barnet ned i bekkenet. En mellom tommel og pekefinger på hver hånd. To nåler lavt på ryggen (helt ned mot baken) - mye brukt som smertelindring under fødsel også. En i hodet - avslapning (mye brukt under fødsel) Jeg har altså ikke peiling på akupunktur, jeg bare nevner det som jordmora nevnte for meg i forbindelse med at hun satte nålene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå