Gå til innhold

Dagene snegler seg avgårde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har vært gravid i mnd-vis, men er bare 8+? på vei. Måtte si det tidlig på jobb pga en sykdom som gikk der som jeg måtte bli sykemeldt fra. Og måtte jo fortelle foreldrene mine det også da. hehe. Men nå går tiden så vannvittig seint. Gleder meg slik til å gå over i 2.trimester og roe nervene litt.

Jeg har ingen symptomer ennå bortsett fra ømme pupper (men det begynner å gi seg litt) og oppblåst mage. Gleder meg sånn til å se hjerte igjen på ul og gå til jordmor og høre hjertelyden, men datoen kommer jo aldri.....

Huff, flere som føler tiden står stille ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes også tiden går seint...var verst fra uker 5-8 synes jeg- nå er jeg 10+5 og jeg begynner å se 2.trimester litt der fremme:-) I motsetning til deg har jeg hatt masse symptomer...enormt kvalm og energitom, så det har vært lange dager på sofaen og det får ikke akkurat tiden til å fly..hehe..

Gleder meg enormt til å begynne å kjenne liv i magen!!!

Er dette din første?

Skrevet

Heihei :)

Ja.. tiden kunne ikke gådd saktere.. føler man tellerl sekundene :P

Jeg er 11+3 i dag og skal til kontroll på mandag og lytte på hjertet <3

Jeg har nesten inge symptomer.. i hvertfall ikke noen plagsomme.. Bare litt ømme pupper og dårlig matlyst. Så kan jo regne meg som heldig som slipper den fæle kvalmen jeg hører om :) Men samtidig så er det rart og ikke ha noen symptomer så gleder meg ekstra til mandag da dette blir mer virkelig :)

Skrevet

helt enig i at tiden snegler seg! og jeg er bare 5+3 i dag! iiiik! gleder meg til onsdag! da er jeg halvveis gjennom 1 tri!

Har hatt en del symptomer og gått lenge og ventet på ikm (37 dagers syklus) så syns jeg har ventet i evigheter allerede. i tillegg hatt noen små blødninger som omtrent gjør meg gal av bekymring!

Vondt i ryggen og kan ikke løfte... har ikke lyst å fortelle på jobben enda! er jo så tidlig! men syns jo på meg at det er noe...

Sukk...

Gleder meg noe sinnsykt til 2.trimester/våren og sommeren!

:-)

Skrevet

Nei, dette er min andre. Min førstefødte er 4,5 år, men jeg kan ikke huske at det gikk så vannvittig seint. Gleder meg til uke 12, for da skal jeg få låne min venninnes doppler. Da kan jeg høre hjertelyden så ofte jeg vil. Skal bli deilig. Men det er visst ikke så lett å høre hjertelyden tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...