Miessi Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Vil ikke at min samboer nærmer seg det området, føler at det er ubehagelig og at de jævla strengene henger alt for langt. Nå er det like før jeg bestiller lege time for å få den ut. Hater spiralen, det har bare kommet negative ting ut av den. Har ondt i ryggen og det er kjempe ubehagelig hvis jeg lar ungen min sitte på magen. Jeg er bestandig sur. Nå har det gått 2 uker siden vi hadde sex (vanligvis har vi ca annen hver dag eller hver dag i perioder). Vurderer serkt på å få meg piller, det har bare vært tull med spiralen (
plastblomst♀♂♂ Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Jeg har også bare negative erfaringer med hormonspiral. Blødde nesten hver dag i 4 måneder etter at jeg satt den inn så sexlivet var så og si ikke-eksisterende. Så etter 4 måneder begynte den å vandre nedover av seg selv. Gjorde vondt, kjentes ut som noe som stakk meg innvendig. Dro til legen med en gang så han fikk tatt den ordentlig ut. Mannen min kjente den også (de få gangene vi hadde sex) og synes ikke noe om den. Jeg vil ikke begynne på p-piller, men vurderer å prøve nuvaring. Hvor lenge har du hatt den inne da?
LilleBanan blir storebror Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 jeg har vurdert spiral jeg også men dette var jo ikke noen god erfaring da... Men har du hormon eller kobberspiral? jeg tenkte å gå for kobberspiralen... Håper det ordner seg for deg
Gjest Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Har ikke prøvd spiral, men minipilla drepte sexlysten min totalt... :/ Ppille fungerte flott før, men det kan man jo ikke bruke mens man ammer
Miessi Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2011 Fikk satt inn hormonspiral for nesten 2 uker siden. Skrev et innlegg mandag http://www.dinbaby.com/forum/thread/142883663 Det har virkelig vært bare negative opplevelser med dette. Jeg merker jeg blir mer og mer sur og gretten. Han prøver men sex er det siste jeg har lyst på. Plages mye med ryggen, har lest på nett at man kan få ondt i ryggen etter å få spiral. Har jo vurdert piller men ser at det ikke er bedre, når man tenker på sexlysten. Jeg vet sannerlig ikke hva jeg skal bruke. Bestilte time hos legen, skal dit torsdag.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Heh, postet like godt på den gamle tråden jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå