HOPE08 Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 hei jeg og kjæresten min har hatt det litt vondt. vi mistet vår lille spire. var dette meningen ? jore jeg noe feil... har jeg sresset for mye med å klare å bli gravid at jeg ikke klarte å holde på denne? noen som vil være snille å se på meg? jeg vet jeg har vært her mye men dette sliter på kroppen min. drar meg ner. 300388 håper noen klarer å få lyset mitt til å skinne mer igjen <3 tusen takk på forhond <3 klemmer <3
Tante_Esel Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 kjaere deg! jeg faar lyst til aa graate og det føles som om du har ventet en stund paa dette.. enten har du ventet lenge, eller saa var det skikkelig ønsket! føler ikke det var noe du kunne gjort for aa ikke ha mistet den spiren.. men kanskje var det meningen du skulle laere noe ut at det... har selv en lang historie naar det gjelder babylaging.. og jeg har funnet ut at jeg maatte laere noe naar noe dritt skjedde... men jeg føler at selv om det er tungt aa baere naa, saa vil du faa det bedre naar dt blir lengre dager og naermere sommeren! synes det er vanskelig aa se etter ny graviditet siden saaret er saa stor naa... spør meg igjen om en stund naar du føler deg bedre med dette! men HUSK: det var IKKE din skyld!! kjenner du har skyldfølelse... og det er vanlig naar man mister.. men ikke la skyldfølelsen ødelegge for deg naa!! stor klem!
HOPE08 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2011 TUSEN hjertelig for ett nydelig svar <3 det hjalp veldig <3 er så godt når noen forteller meg at jeg er ikke alene om den skyldføelsen <3 tusen takk for at du letta hjertet mitt <3 jeg skal ta kontakt igjen <3 tusen takk igjen <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå