drømmen Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Hei jenter! Hvor lenge ventet dere med å ha sex igjen etter fødsel og hvordan var det første gangen? Jeg er mildt sagt REDD for å gjøre det! Fordi jeg har blitt sydd for mye igjen etter fødselen og gynekologen min har sagt at jeg kanskje må inn å opr opp større åpning.. Han vil imidlertid at jeg skal prøve å ha sex på den naturlige måten før vi avgjør om han skal søke meg inn til sykehuset. Trenger derfor råd og tips fra deres erfaringer!
snuppelura-jente10 Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Jeg vet jo ikke hvor mye du ha sydd og hvor. Jeg revnet mye, men bare innvendig. Hadde sex etter 5 uker, var veldig redd, men det var faktisk veldig bra:-) Du får prøve, men ta det veldig forsiktig, går det ikke stopper man. Mannen min var fult klar over at det kunne hende det ikke gikk. Vi brukte en del glidemiddel og det anbefaler jeg i hvertfall.. Lykke til!
Gjest Skrevet 12. februar 2011 #3 Skrevet 12. februar 2011 Er 5 uker siden fødsel i dag, og vi har ikke hatt sex enda. Jeg blør fortsatt bittelitt, men ikke mye. Også tok jeg keisersnitt og såret er ikke grodd enda, har hatt en infeksjon som jeg driver å behandler hos lege enda. Så redd for at det skal gå opp enda mer hvis vi gjør det for tidlig. Får bare smøre oss med tålmodighet
Oktobergutt2010:) Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Jeg revnet også mye, men vi prøvde alikevel ha sex igjen 1 uke etterpå. Det funket ikke (var ikke kjempevondt, men jeg kjente vel stort sett ingenting) og vi prøvde igjen på 6 uker, 8 uker uten noe effekt for meg i det hele tatt. Hadde bestilt time hos legen fordi jeg trodde G punktet mitt var vekk. Hehehe...Men etter 8,5uke var det plutselig helt normalt igjen Jeg ble ikke sydd "igjen" men jeg ble vanvittig mye trangere, og det var litt problematisk siden jeg var det fra før også, og da funket det liksom akkurat å ha sex. Nå er det over 3 måneder siden han kom, og må jo innrømme at det blir bedre å bedre for hver gang. Masse glidemiddel gjør susen, og bra forspill :-)
alvemamma Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Vi ventet i underkant av en måned, til renselsen var over. Ingen problemer med smerter, følte meg litt "nummen" i starten, nå er alt bra. Husk glidemiddel - hormonene dine kan gjøre det litt tørt, og det er jo aldri behagelig. Lykke til, går så bra så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå