Gå til innhold

Gravid NÅÅÅ - please...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg drittlei, tror jeg. Etter MA i juli (var nesten 12 uker, men fosteret var bare 9+4 ca.) tok det laaang tid å få igjen mensen, og den var skikkelig på tur lenge. Nå er vi i pp 6 og mensen har vært normal kanskje to ganger... Men jeg vil være gravid, jeg... Ikke bare prøve og prøve :(

Prøvingen går ganske greit, men jeg merker jeg synker ned i alle mulig tanker rundt EL, og at jeg blir ordentlig skuffa når mensen kommer igjen og igjen. Når jeg i tillegg hadde en så intens og stressende høst at det til slutt gikk rett i veggen hjelper jo ikke. Blæh!! I tillegg har jeg hatt graviditetssymptomer siste uken før IKM hver syklus frem til nå sist. Noe som visstnok ikke er uvanlig i månedsvis etter en MA. Arghh! Når det først skulle skje, så behøver vel ikke kroppen bruke så !¤#&!#&/ lang tid på å komme seg vel??

Sorry, måtte bare få det ut et sted. Det er jo positivt at syklusen nå kjennes bedre ut enn på lenge, og at jeg hadde ordentlig med EL-slim frem til i går, og kjente skikkelig stikk i siden. I tillegg har vi hatt nok av sex i forkant av EL. Men da blir jeg jo bare gående å håpe og kjenne etter de to neste ukene :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dumt å ha det sånn:(

Får håpe kroppen har ordna opp no, og at du får ein positiv test når du testar om to veker:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...