Gå til innhold

Dere som testet positivt tidlig...

Anbefalte innlegg

Hadde dere symptomer før IKM? I så fall hvilke?

Jeg har IKM på mandag, testet positivt igår. Har murringer og øm i magen, men ellers ingen symptomer. Dette er konfekt vanlig, men interessert i å høre hvordan dere hadde det :)

Trøtt idag siden eldstemann er syk og da ble det lite søvn i natt.. Og da blir man gjerne ekstra nervøs for hvordan denne graviditeten blir :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142899728-dere-som-testet-positivt-tidlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet positivt 4 dager før IKM :D Men tror kanskje jeg har regna feil, for strekerne er ganske så sterke :P hehe..

Men jeg hadde det bare på følelsen denne måneden, ekstreemt ømme pupper ca fra EL og de er fortsatt like ømme, masse stikkinger i nederste del av magen, plutselig angrep av kviser rundt munnen(masse!!).

Hva med deg?

Håper elstemann blir frisk snart så du får sove litt :) hehe

Trodde egentlig ikke at jeg var gravid, siden jeg hadde en SA i januar, og ikke hatt mensen mellom.. Vi ville starte prøvingen med en gang, men pga humøret mitt så har vi vel bare hatt sex tilfeldigvis akkurat rundt EL. Jeg tok en test fordi jeg lurte på å ta. Eg litt vin i helgen, pluss at jeg har hatt hvit utflod, og jammen var den positiv :) mannen var like sjokket som meg :)

Jeg har vært ganske irritabel, og er øm i magen nå og har murringer. Puppene har blitt ømme rundt uke 5 før, så det kommer vel..

Litt nervøs siden jeg mistet, men prøver å tenke at det går bra denne gangen :) kan umulig være så stor sjans for å miste 2 ganger på rad? :)

Ellers har jeg vel vært litt trøtt, men så har jeg hatt det travelt på jobben nå, så kan like godt være det :)

Når har du termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...