Gå til innhold

Hvor mange dager igjen lørdag 12. januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg 18 dager igjen, og det NÆRMER seg =)

Men overraskende nok er jeg ikke utålmodig lenger, det var for meg mye værre med 40 dager igjen enn nå, rart kanskje..

I dag skal jeg til en venninne som skal holde babyshower for meg! Håepr alle får en like topp dag som meg <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager på overtid her... og ja, nå er jeg utolmodig!

Ha en fin dag :)

Skrevet

40 dager igjen her, men har så bekkenplager at jeg håper lillegutt velger å komme før tiden.. har litt problemer med å kose meg med sv.skapet nå gitt.. ;)

Skrevet

60 dager :) Syns tiden går fort egentlig, men gleder meg til å møte vidunderet vårt ;)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

8 dager igjen nå.. håper han vil komme denne uka som står forran oss, så lei av å vente på han.

Skrevet

42 dager igjen.... og veldig utålmodig ja...

Sliten og mye vondt i bekken og vonde kynnere som nesten kan minne

om rier... :( men har hatt det noen dager nå og jordmor sa ingenting ved forrige kontroll- så er vel bare å vente og gå her med det.

Lengter etter å se den lille prinsen min som har fest i magen hver dag :D

Her er det liv og røre, hehehe:)

Skrevet

29 dager igjen. litt vemodig, kan bli lenge til en evt neste graviditet. har lite plager, så nyter den siste tiden hvor jeg kan være litt ekstra "dronning" :P

har en gutt som nettopp har blitt 2 år, er mye liv i heimen, derfor syns jeg det er godt med rolige kvelder og sånn høvelig gode netter før lille prinsessa kommer :) men kan tenke meg at alt dette er glemt til uke 39-40, hvis jeg må vente så lenge da :P

Skrevet

Her er det 1 dag til min termin og 2 dager til UL termin!!!!! Skal holde tradisjon oppe å spise komle hos mamma i dag, siden hu fikk servert det av farmor dagen før termin som var en 13, og jeg kom pigede ut den morningen:P Kanskje det er komle som er susen for å sette igang fødsel?? :P XD

Skrevet

69 dager her,altfor lenge....men men sliter litt med bekkenet og masse sammentrekninger da så. Derfor det virke så lenge enda.

Men bynne å glede oss no te ei lita jente etter 4 gutter<3

Skrevet

8 dageeeeeeer !!!!! litt utålmodi nå...

Skrevet

80 dager igjen til termin, eller 60 dager dersom det blir ks (pga for lavtliggende morkake), det får jeg greie på om ca 14 dager :)

Skrevet

55 dager til gutt nummer 3 skal komme. Gikk ni og ti dager over med de to første, så er vel en viss fare for at jeg går over denne gangen også.

Skrevet

19 dager igjen.. og utrolig lite overskudd fortiden til de to andre små.. *snufs*

Skrevet

1 dag på overtid og himla utålmodig!! og lei. sånn, nå var deg sagt ;)

Skrevet

6 dager igjen. Har tatt nedtellingen med knusende ro, ventetiden er jo så lang så nå når det nærmer seg så blir jeg plutselig stressa!! hehe :)

Skrevet

19 dager igjen til termin her :)) Er faktisk ikke lei av å være gravid enda, men jeg er lei av alle smertene den fører med seg...Jeg er så spent på å se hvem som bor der inne i magen min, og nå er det ikke lenge til vi endelig kan bli bedre kjent:D

Skrevet

72 dager til termin! :-)

Skrevet

Her er det 4 dager igjen til termin ;-) Håper å sitte her med lille gutt i armene snart :-) <3<3

Skrevet

14 dager igjen....

Skrevet

22 dager igjen! Siste dag på jobb i går før permisjon, godt, men litt rart :-)

Skrevet

21 dager og er fødeklar sies det =) men syns d er deilig å gå gravid utenom bekkenløsningen =) er helt enig med deg juliea at jeg var mer rastløs da jeg hadde 180-40 dager igjen,enn nå som det nermer seg =) er nesten som at freden har senket seg hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...