sepgutt10<3novjente11 Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Er dere fornøyd? Føler den skurrer bare. Og når jeg satte ned følsomheten så jeg skulle slippe å høre på all skurringa slo det jo ikke inn når lille mann gråt :S skrudde den ikke ned såå mye lissom.
Hanna30 Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 Vet ikke om det er akkurat det jeg har, men det er Topcom, og det høres slik ut;) Brukte tid på å fnne rett justering. Slik at den ikke står og skurrer, men slår rett inn. Setter den oppi senga til babyen, for om den står langt unna, er det vanskelig å få rett innstilling.. Når jeg fant den riktige, satt jeg en strek med tusj over der man styrer følsomheten, så jeg kan se at den er riktig innstilt. Den fungerer bra nå altså, må bare teste litt og prøve seg fram! Men huff, angrer på at jeg ikke kjøpte noe bedre ja.. Men når jeg først har kjøpt den får jeg leve med at den er litt irriterende:) Men du, når batteriet er dårlig, slår den nesten ikke inn! Sjekk det! Den slår seg på og det ser ut som om den fungerer, men den tar ikke inn lydene likevel. Så skift batteri ofte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå