Gå til innhold

flere som er våkne? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter nå her da.. Var plaget i hele går med kynnere og mens smerter.. men gikk over til natta.. desverre ! ;p håpet det var noe mer..

Slet skikkelig med å få sove, sovnet kanskje halv to i natt og klokken 4- halv fem stod jeg opp igjen :P LYS VÅKEN!! Har spist frokost, tatt meg en lang varm dusj og barbert legger og klippet negler og tatt på ny neglelakk :) Egentlig grei start på dagen.. men litt kjedelig å sove så lite, kommer til å være kjempe trøtt på dagen i dag tenker jeg !

Off.. håper hu kommer snart ho i magen :D Blir vell lite søvn da også.. men værtfall en grunn da ;) Flere som sliter med søvnen nå på slutten?

8 dager til termin her :)

Videoannonse
Annonse
Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

8 dager til termin her også :) Vøri lys våken siden klokka var halv 5, har dusjet, startet klesvask (runde 2 nå) og oppvask, støvsuget 1 etasjen, og nå vurderer jeg å flytte om senga vår på soverommet, så det er plass til sprinkelsenga der jeg vil ha den.. Blir rastløs av å vente på den ungen, men han vil ikke ut for alt her i verdenen, testet så godt som alle knepene for å få igang fødsel, men tor han ler av meg der inne ;)

Skrevet

Sta småtroll i magen våres ;) hehe!

Nei håpte veldig i går at det skulle være noe, men sjangsen for å få før som førstegangs er nok liten !! er ufattelig kvalm i dag og litt vondt i magen :/ håper det ikke er omgangssyke!!

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Kjenner til følelsen :) fikk vonde kynnere og mens smerter for ca 2 uker siden, det tok seg godt opp, gikk med det helt frem til tirsdagen denne uka, men onsdagen våknet jeg uten tegn til noe av det, ble super skuffa! Håper det starter snart, er nok så lei av å være gravid akurat nå, er såpass tung, og har så stor mage nå, at det byr på problemer. Samboeren må hjelpe meg på med sokker, da magen er i veien for meg, samme med vinterskoene mine, og jeg er såpass tung på magen nå, at jeg nærmest må rulle meg ut av senga :(

Vi får håpe det straks er våres tur til å klage over rier ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...