Anonym bruker Skrevet 12. februar 2011 #1 Del Skrevet 12. februar 2011 Det trenger ikke være slik. Kjenner jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg ser et innlegg om noen som føler de har mistet en god venn. Vet hun er her inne på dib også, så blir litt ekstra nervøs. Selv er jeg den "andre". Jeg synes det er kjekt å være sammen med henne, men føler tiden ikke strekker til. Er mye jobb og aktiviteter. Når man endelig kan slappe av, så er det så godt å sitte hjemme. Ja, vi har vel kanskje forandret oss med årene, i litt forskjellige retninger. Uten at det er negativt. Jeg stor koser meg i hennes selskap når vi først er sammen. Det siste jeg vil er at hun tror det er noe galt mellom oss. Jeg synes det er godt når vi kommer sammen, at vi bare kan fortsette der vi slapp sist. At vi har det like gøy. Det er for meg en utrolig god venn. Selv om vi ikke ser hverandre så mye i hverdagen lengre, vil hun alltid bety like mye for meg som før. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142899425-kj%C3%A6re-dere-som-f%C3%B8ler-dere-har-mistet-eller-sklidd-fra-venninnen-deres/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå