Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Hva og hvor mye bør jeg kle på henne hvis jeg skal bære henne i manduca-selen ute nå? pleier å kle på tynn ull innerst (evt bomull hvis det er litt mildere ute) og ullbukse og ulljakke i strikk utenpå pluss lue og votter og ullsokker. Burde jeg ha på enda mer hvis hun skal bæres og ikke ligge i vogn?
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Jeg har to lag ull på lillegull og utenpå der igjen en stooor jakke som jeg lukker utenpå selen også. Gleder meg til sol og sommer!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Vindtette fotposer er lurt når man bærer ute, fordi de lett kan bli kalde på føttene sine! Til jenta mi bruker jeg noen gode, vindtette fotposer fra Reima, men finnes en rekke andre varianter også. To lag ull (ullundertøy, og over det har hun en litt tykkere heldress i ull fra Name It), pluss såklart tjukke sokker, votter og lue. Bærer henne inni jakka mi (eller rettere sagt min manns jakke hehe, for den er stor nok til at jeg får plass til baby inni der), og da har hun det SÅ fint og lunt, aldri vært kald til nå ihvertfall (ved temp. ned mot 10 minus har hun fått et ekstra lag ull på kroppen) God tur, det er kjempekoselig å bære dem på tur synes jeg, tett inntil =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå