Gå til innhold

Omgangssyke eller sure oppstøt bare????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele starta igår. Var kvalm da jeg gikk å la meg. Måtte stå opp. Begynte å kaste opp og jeg fikk noen skikkelige tak i magen. Var like før jeg ringte føden og lurte på om jeg hadde rier. Men da sa det pang og jeg hadde noe voldsomt med diare. Ble bedre i magen etter dette og kunne legge meg for natta. Våkna idag helt fin. Har vært i bursdag og drukket en kopp kaffe. KOmmer hjem og blir kvalm igjen. Raper og raper og har veldig mye luft i magen. Fryser og har vondt i nakken. Men siden jeg bare raper og ikke spyr så lurer jeg på om det bare er sure oppstøt eller om jeg rett og slett har fått spy sjuka eller begynner å bli syk.

SKal på jobb i morgen tidlig klokken 0730 og er så usikker på om jeg skal ringe meg syk. Får litt dårlig samvittighet siden det er helg, og jeg jobber jo bare 50% nå og er jo nesten aldri på jobb.

Er i uke 31 nå.

Hadde dere holdt dere hjemme eller sett det an til i morgen tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spysjuka er SMITTSOM! Jeg ville holdt meg hjemme hvis jeg var usikker. Jeg syns det der ligner veldig på den spysjuka vi hadde for et par uker siden. Det er ille når det står på, men går heldigvis fort over.

Skrevet

hadde magesjau uten oppkast og diare, bare veldig mye mageknip, og sure oppstøt hele tiden, holdt på å spy, brakk meg masse,

mannen hadde feber og diare,

så tipper det var noe av det samme bare slo ut forskjellig. kunne ikke spise drikke noe uten sure oppstøt ekkelt altså. varte i 2 dager her.

bli hjemme du og bli bra!!!!!

Skrevet

Ja må vel bare innse at jeg ikke er helt i slaget. Har ringt jobben å sagt at jeg ikke kommer. Får heller bli hjemme å bli frisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...