Gå til innhold

Charterreise med 10 mnd. gamle tvillinger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har nettopp vært 14 dg på Gran Canaria med våre tvillinger på snart 5 mnd. Vi fløy med Iberworld og det gikk helt greit. Reiste med Star tour.

Vi hadde bestilt bag på vei hjem, på vei ned var den opptatt. Når man bestiller bag sitter man på rad 1, veldig kjekt. Mine byttet på å sove i bagen. Vi måtte sitte på 2 rader, pappa'n og jeg med hvert vårt barn, men det gikk også greit. Dette grunnet antall O2 masker.

Vi reiste sammen med besteforeldre og det var godt, ellers hadde det blitt lite oppmerksomhet på storesøster på 4.

Lykke til!

Vi skal til Kreta 14 dager når guttene er 10 måneder, så jeg kan ikke si så mye om hvordan det blir ;) Vi forhørte oss med andre som har barn og kom frem til at vi tenkte at det kom til å bli bra. I etterkant har også mine foreldre spurt om å få bli med og har bestilt tur, så nå blir det i hvert fall bra :D

Takk for gode svar. Det var svigers som inviterte oss med på tur, så vi hadde fått hjelp, men vi avgjorde at vi syns det virker for stressende så vi takket pent nei. Sikkert litt dumt å ikke bare hoppe i det, men det er så hektisk i hverdagen nå, og det som får kabalen til å gå opp er at vi har en fantastisk rutine på jentene her hjemme (sover 12 timer hver natt! :o)). Redd for å ødelegge noe på tur, og at det blir så mye stress at vi er mer slitne når vi kommer tilbake.

Vi har snakket om å reise til Mauritius med jentene neste år, ta et par-tre uker. Burde kanskje øvd oss på reise før langtur, men vi har vært der fem ganger tidligere, så da vet vi hva vi går til i hvert fall.

Vi får se om det blir noe av den turen i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...