Anonym bruker Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Jeg jobber nå i et vikariat. Mulig jeg får fast jobb der etterhvert, men er ingen garanti. Er en helt grei jobb, med et helt ok arbeidsmiljø (hverken mer eller mindre).. Har søkt litt på andre jobber og skal på intervju for en stilling jeg virkelig kunne tenkt med neste uke. Men dette er en stilling som vil involvere mye mer jobbing (og mye mer lønn!). Vi har prøvd å bli gravide snart ett år, og føler på en måte ikke at livet kan stoppe opp selv om vi prøver...men er det veldig dårlig gjort å bli gravid når man nettopp har begynnt i en ny jobb? Bør jeg bare bli i vikariatet? Eller? Tenker veldig mye på dette...hadde vært kjekt med litt synspunkter...
lillyanda Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Hei Å få barn er en privatsak mellom mannen og kvinnen. jeg syns ikke andre skal bestemme over hva du vill. Årene går så alltfor fort og plutselig er det for sent. Du trenger heller ikke informere om at du ønsker å bli gravid. Det er ikke dårlig gjort du må tenke på deg selv og dine ønsker. Ingen vill takke deg senere, men du kan angre hele livet. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå