Gå til innhold

Gravid eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm onsdag- negativ test onsdag. Ingen tr, tok ny cb pluss idag den var negativ, men det så ut som det var en strek litt på baksiden.... Fortsatt ingen mens! Aldri seint ute:) er det fortsatt håp for meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge TR ikkje har dukka opp, så er der håp!:) Smør deg med tolmodigheit, og ta ein ny test om 2dagar, dersom tanta fortsatt ikkje har dukka opp:) (kjekt å teste på morsdagen eller valentinsdagen, om den skulle vere positiv:)

Skrevet

Ja, får klare å holde meg til da, men trodde cb testene skulle være såpass sensitive at de skulle slå ut to dager etter ikm! Håper på en ytterst hyggelig morsdag da:) håper det går bra med deg også:)

Skrevet

Forrige gang fikk jeg ikke positiv test før 4 dager etter IKM, og den var veldig svak. Selv hos legen. Så fremdeles håp :-)

Skrevet

Takk for håp Dompap:) får teste igjen på søndag, hva slags tester bruker dere?? Er du i testing du også eller?

Skrevet

Jeg ble gravid i november, men hadde en SA. Nå er vi i 2 p.p, hadde IKM forrige helg, men ingen mens og heller ingen positiv test. Så lurer litt på hva som skjer..

Tester med billig strimmel og CB digital. :-)

Lykke til!

Skrevet

Det er ikke gøy å gå og lure sånn! Lykke til du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...