kinaputten Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Mini er nå 3 mnd og 2 uker og er virkelig blitt en liten orm. Legger jeg han på badegulvet når jeg skal dusje, så vrir han seg rundt sin egen akse og ligger med beina omtrent oppi bleiebøtta. Oppå stelle bordet er han dirkete farlig, må holde en hand på han hele tiden, han sparker i fra med beina og spenner i ryggen. Nok ikke lenge til han snur seg rundt på magen. Håper ikke han blir som søstra si som gikk da hun var 9 mnd, altfor tidlig og altfor farlig :/ En annen ting han har holdt på med lenge, er at han snakker med "englene". Stirrer ut i løse lufta eller ser på den hvite veggen på badet og babler i vei, smiler og ler. Så jeg kan ikke annet enn å tro at engleskolen får en ny elev Andre ormer og blivense engle studenter der ute?
enits40 Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 He-he, ser det for meg! Har en liten englesnakker her og, men foreløpig er det ikke så mye åling! Min er 3 måneder akkurat. :-)
Gjest Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Hehe, sånn var mi jente også. Snurra fælt, prata ut i lufta og styrte på som hun fortsatt gjør, men nå "snakker" hun mest med katten og litt mindre med "englene", men hun er fortsatt en makk på fanget mens mor følger litt i fotsporene til Märtha og skriver eventyr når "Englebarnet" ikke vil sove;) http://vinterverket.wordpress.com/2011/02/06/et-eventyr/
kinaputten Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2011 så flink du er til å skrive Fine bilder også, har du laget dem også?
Gjest Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Bildene i innlegget er hentet fra en gratisside med bilder på nett. Så de er ikke mine;)
Mjølkekua Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 Kjempekoselig historie ;-) flink du er til å skrive, Vinterverket! Snuppa her ble en ål fra 7 mnd. alder, og nå er det bare "up&go" som funker her. Hun vil helst stå.. Litt senere enn deres englebarn da, men sliiiiitsomt. Hun må forresten også ha en sovepose med stopper på natten, da hun snur seg hvert 10 min hele natta. Storebror begynte med dette rundt 4 mnd alder, og det ble bare ikke bedre før han rundet året.. :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå