Idunsolem Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Er det noen her som har erfaringer med osteopat?
Lille meg -<3 Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Hei... Måtte bare svare deg. Vi har ei tulle på 10 mnd. Fra hun var 10 u har hun vært inn og ut av sykehus, med reflux problemer, infeksjons astma. Dårlig matlyst og utrolig mye gråting. Skjev nakke, dårlig søvn, Nakke problematikk, etc etc. VI hadde ett lite tilfreds barn. Vi har vært hos leger/manuell terapauter/kiropraktorer, speisalister, ja lista kan bli lang. Da ville min mor at vi skulle prøve ostepat. Vi var vel egentlig skeptiske og forventet ikke noe. Da alle de andre såkalte spesialiser ikke hadde noe særlig framgang. Men der ble vi gledelig overrasket. Etter en litt rar og merkelig behandlig synes jeg, så var det som om ungene våres var en annen. Plutselig var hun harmonisk, kunne leke for seg selv, spiste mat, sov opptil 2 - 3 t x 2 ganger om dagen. Da hun før sov kun 20 min x 2 ganger om dagen. Dette holdt ett par ukers tid, samme igjen, ostepat igjen og stor bedring igjen. Dette er egentlig helt utrolig, dette er vårt 4 barn, alle har hatt lignede problematikk med skjev nakke, dårlig søvn, liten matlyst etc, vært hos uttalige spesialiser, men først nå prøvd en ostepat. Ingen tvil, ostapat har vært redningen for oss. Lykke til
Idunsolem Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2011 Tusen takk for svar. Datteren vår er nå 6 uker og tok henne med til osteopat for to uker siden på grunn av at hun skrek mye og slet med å få ut luft. Osteopaten fannt ut at hun hadde spenninger i nakke og rygg etter en lang og tung fødsel. Var veldig skeptisk når behandlingen var ferdig for det såg ikke ut som han gjor noe som helst, og merket ikke store forandringen etter 1. behandlinga. Idag var vi på 2. behandling, og håper nå at hun blir bedre! Hvor mange behandlinger var dere på?
Lille meg -<3 Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Helt enig at det er en merkelig form for behandling. Vi synes heller ikke ut som om de gjorde noe som helst. Men hos oss fikk vi ett annet barn med engang. Så er det bra i ett par uker så må vi ha behandling igjen. Hittil har vi hatt 3, og måtte avbestille den 4 da hun var febersyk. Men har dere prøvd manuell terapaut eller kiropraktor?. Vi hadde veldig mye spenninger i nakke og rygg da nr 3 var født. Da hjalp mauell terapaut bra. Og kiropraktor. Datteren deres er jo så liten ennå, at vi får håpe at ting ordner seg av seg selv etterhvert. Lykke til...
Idunsolem Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2011 vi har bare prøvd osteopat hittil, men kommer til å prøve manuellterapeut eller kiropraktor om hun ikke blir bedre! inatt sov hun i 12!! timer, så noe må ha virket! hehe
Lille meg -<3 Skrevet 12. februar 2011 #6 Skrevet 12. februar 2011 Noe må ha virket helt klart ja, he he.. Selv om behandlingen ser helt merkelig ut, dyrt også. Men så lenge det hjelper så gjør man det. Datteren våres er også litt vanskelig å behandle på den måten at hun nekter og ligge rolig og hyl griner fordi noen andre enn vi holder henne. Hun er 11 mnd, og sta. Men det lille de får gjort hjelper så utrolig mye....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå