Gå til innhold

Menssmerter og vondt i ryggen,farlig?

Anbefalte innlegg

Hei..

Spør dere her jeg og håper på noe svar..

Har i noen timer nå hatt vondt i magen,føles ut som om det er menssmerter.. Det samme i korsryggen,når jeg reiser meg fra sofaen og skal gå så er jeg veldig stiv og det stivner liksom ned på sidene av magen og helt nederst i magen..

Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142898323-menssmerter-og-vondt-i-ryggenfarlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke svare deg, men jeg har samme trøbbelet selv. Veldige menssmerter daglig, skal spørre neste gang jeg er på kontroll. Men det er litt lenge til da...

Jeg er ca 25 uker nå, med nr 2, hadde ikke slike problemer i første sv.skap.

Hei jeg hadde slike smerter da jeg var rundt uke 9, ringte til legekontoret og de mente det var en SA og at de kunne ikke få gjort noe fra eller til, måtte ringe tilbake når jeg begynte å blø. Smertene ble verre og verre, jeg klarte nesten ikke sitte, ringte en gang til, fikk samme beskjed igjen: De kunne ikke gjøre noe fra eller til, og det hørtes ut som om jeg kom til å miste så det var bare å vente på en blødning sa hun.

Helgen kom og smertene var grusomme, ringte legevakten på søndagen og da sa hun det kunne være en urinveisinfeksjon, for når man var gravide så fikk man anderledes symtomer.

Det var et forferdelig kjør på legevakten og hun sa jeg fint kunne vente til dagen etter å gå til legekontoret så slapp jeg sitte der nede i flere timer.

Så ringte legekontoret mitt dagen etter, men de ville fortsatt at jeg skulle vente hjemme siden hun i tlf trodde det mest sannsynlig var en SA. Men da var jeg så sint at jeg troppet opp på legekontoret med en urinprøve, og joda jeg hadde en kraftig urinveisinfeksjon, så etter en kur ble jeg helt fin igjen. Ingen grusomme tak i korsryggen eller menssmerter.

Så kan være lurt å få tatt en urinprøve. Jeg gikk 8 dager med smerter. Jeg er nå 16 uker på vei :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...