Gå til innhold

Noen som har Maxicosi cabriofix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ta av trekket for og få det vasket ? tør ikke røske å rive i det i tilfelle jeg ødelegger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt vanskelig å få det av.... på mitt er det som små kroker som stoffet henger fast i....

Skrevet

hmh.. kansje eg bare skal la det være da... vaske med en klut over eller noe..

Skrevet

Går helt fint å få den av uten å røske. Begynn i fot enden og ta av nederst, så langs siden og tilslutt øverst. Det er små hemper som er festet litt her og der som må hektes av men om du tar det rolig og leiter litt og lirker litt finner du nok ut av det! Etter at trekket er vasket og tørr må du finne alle plassene hvor hempene skal hektes fast igjen! Du klarer det nok!!! :)

Skrevet

eg kjøpte et sånt sete av venninna mi. ho hadde løsna d ho klarte av stoffet, og holdt d opp i badekaret og fikk vaska d. mens ho holdt stolen med andre handa.

var vist litt styr med d.

Skrevet

Vi kjøpte nytt sete nå så det er ikke aktuelt å vaske det før bruk ;) men det kan da tas helt av, begynn nederst, og når du skal ta det på igjen setter du det på motsatt av slik du tok det av ;)

Det kan vaskes i maskin på 30grader fin vask, så du trenger ikke styre med å vaske for hånd ;)

Skrevet

Jeg tok av mitt og vasket det, ingen problem :)

Skrevet

Jepp fikk det fint av ,vasker det nå :) regner med et går fint å få det på igjen også :):)

Skrevet

Vær forsiktig, det var ikke jeg og greide å brekke en bit av isoporen under. Endte med å sende mail til produsenten hvor de skrev at en kan bestille ny isoporinnsats å sette i (dette fikk vi svar på etter at vi hadde kjøpt nytt sete...æsj).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...