Gå til innhold

Skravletråd for ikm uke 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slenger meg med her;) Regner med tr rundt 9 mars.. Så det blir vel uke 10.. Er på dag 14 idag og håper el er rett rundt hjørne... Hatt litt merkelige sykluser i det siste, men satser på normal syklus denne perioden på rundt 29 dager:) Beg. med hostesaft til meg og mannen også, for å sjekke om det funker;) Lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg også hører til her;) litt til og fra syklus, men tror ikm er 9 mars.. Fikk smil på el test i går og i dag..men jubler ikke helt. Er på hotell denne uka med sambo som er på jobb (ble med siden jeg hadde el og ferie denne uka, og alt så perfekt ut). Men virker som jeg begynner å få soppinfeksjon og attpåtil har jeg kastet opp, hatt diaré og feber siden i går ettermiddag. Sengekosen finner sted uansett tilstand;p men håper ikke alt dette påvirker fruktbarheten?? Ting kunne ikke vært mindre romantisk for å si det sånn.. Men jeg skal holde motet oppe og håpe litt likevel;) krysser fingrene for oss alle..og for novemberbarn;)

Skrevet

Ikke så mye aktivitet her for tiden. Har alle fått EL nå? Jeg venter fortsatt på positiv test. Håper det kommer snart. Pleier å ha EL rundt dag 21-24 i syklusen og er på dag 22 idag. Krysser fingrene for oss og november barn ja :)

Så kjedelig at du er syk mrs_mana. Håper dere får til litt sengekos :)

Skrevet

Huff..kjedelig å vente på positiv el-test. Jeg har hatt positiv el-test fjerde dagen på rad i dag, så begynner å miste grepet litt, men det betyr vel at el har latt vente på seg:( Spent på hva resultert blir i morgen. Har i det minste blitt frisk igjen, så i morgen skal jeg kose meg med litt shopping og få hodet på litt andre tanker;) hva slags el-tester bruker du CI82? Krysser fingrene for at du får positiv test i morgen i hvert fall;)

Skrevet

har også ikm uke 10 :) venter bare på EL nå :) blir spennende skal teste med eggløsningstester denne gangen, da bare må spira sitte :D

Skrevet

Har hatt litt mensmurringer i mage og rygg idag. Er ikke sikker på om det er positivt eller negativt. Er redd for at spotting kommer som det gjorde før, ca. 6-7 dpo. Går å sjekker på do hele tiden, men ingenting der enda...

Skrevet

Hei jenter:-) Slenger meg på. Hvis EL symptomer stemmer og EL testen ikke lyver så har jeg eggløsning nuh. Dermed har jeg IKM ca lørdag i uke 10. Krysser fingrene for alle sammen:-)

Skrevet

Hei!

Jeg hører visst også til her inne, IKM neste onsdag. Har ikke tatt EL-test, men håper jeg traff! ;-)

Det blir spennende å følge med på alle sammen, krysser fingrene for mange nydelige novemberbarn! :-)

Skrevet

Ut i fra tidligere sykluser så skal el ha vært rundt 21-24.feb, og håper det stemmer også denne gangen! Så da får vi bare krysse fingrene og vente i spenning til uke 10! =)

Skrevet

Glemte å spørre om hvordan det går med spottingen Fiffi! Går det bra så langt? =)

Skrevet

Hei du!! :D

Her er det null spotting (enda) :) Så det er bra! er 7dpo nå, så er håp for evt. festing der inne :)

Skrevet

Hei alle sammen!

Melder meg inn her jeg også :) Er ny på forumet og ny på prøving -> 1pp :)

Spennende altså, selv om jeg er litt avventende og forventer ikke at alt skal klaffe med en gong. Men er jo lov å drømme..

Benytter denne første prøvetiden til å lese meg opp på bli-gravid-tips-og-triks, samt øve litt på sengekosen ;)

Så langt er jeg komt til 6.dpo, og IKM mandag 07.mars (om syklusen er i gjenge).

Så kjekt med slike forum som dette altså! Krysser fingeren for alle her inne! :D

Skrevet

velkommen Mimsa:-) Ja det er veldig kjekt med dette forumet. Så ser man at det er andre som er i samme situasjon som en selv! Selv har jeg ikm tirsdag i uke 10.. og den store symptomjakten er igang igjen... he,he... det er ganske spennende. I går følte jeg meg sååå gravid he,he.. fordi kaffen smakte dårlig og jeg hadde halsbrann. Men så viste det seg at mannen hadde kjøpt en kaffetype jeg ikke liker.. he,he.. så det var grunnen til det symptomet...

Men,men.. kanskje like greit å ikke ha symptomer, så får man ikke falske forhåpninger... sist jeg var gravid så hadde jeg heller ingen symptomer før i uke 6-7..

Skrevet

Hei, Skjønner ingenting nå jeg. Vet ikke om jeg har hatt el eller ikke. Dag 20 i syklusen idag.. Men er så oppblåst, kvalm og stikninger.. Må vel være tegn til el?

Skrevet

Hadde visst el dag 18 (lørdag) så da er det vel derfor jeg hadde slike "plager" igår;)

Skrevet

Spotting har enda ikke kommt, er idag 8 dpo!!! :D Det er stort for meg :) Håper det holder seg slik litt til, hvertfall! :)

Hver dag på jobb nå så murrer det og små stikker i magen + korsryggvondt i flere dager nå! Rare greier uansett hva det er. Jeg tørr ikke helt håpe på graviditet men!

Skrevet

Ser ut som om jeg må over i uke 11, hvis EL kommer i det hele tatt denne syklusen... Er på dag 26 nå :(

Skrevet

Det er så spennende å følge med på alle. Er det noen som har begynt å teste, eller er det litt tidlig, hihi? Jeg har så lyst til å teste snart...

Skrevet

Joiner dere her jeg også, har ikm i morgen...

Har hatt litt murringer/menssmerter de to siste dagene, men det hadde jeg sist jeg var gravid også, så det betyr ikke så mye. Testet for 2 dager siden, blankt negativ, men sist jeg var gravid testet jeg ikke positivt før 4 dager etter ikm, så stresser ikke... Men blir spennende å se i morgen, krysser fingrene både for meg og dere andre her :o)

Skrevet

Da våknet jeg opp til spotting på 9 dpo. :( Guuud så kjedelig! Jeg er ihvertfall glad for å ha kommt til 9 dpo UTEN spott, så det er jo fint :)

Har ikke så mye håp for denne pp, bedre lykke neste gang. Begynner vel snart å teste, for det :P

Skrevet

Kjære Fiffi, hva betyr det å spotte? Jeg er så fersk på dette, og beklager om jeg spør dumt, men jeg er nysgjerrig :-) Lykke til!

Skrevet

Oss spottere har en brunlig utflod i ca en uke før mensen, altså vi småblør i to uker...Det betyr jo at et egg ikke klarer å feste seg der nede så lenge forholdene er der.

Så at vanlige damer har 14 dager med lutealfase (fasen etter eggløsning), så har vi kun 6-7....

Jeg har vært på hysteroskopi (kamera i livmoren), og der er ingenting galt. livmoren var perfekt! så det er trolig hormonell ubalanse...

Skrevet

Takk for svar! Så det betyr at egget kan ha festet seg før evt.spotting da! Du skriver jo at spottingen startet sent denne pp, så da er det jo håp! Lykke til! :-)

Skrevet

Det er hvertfall et bedre håp det ja :) Så jeg er fornøyd med det :)

Skrevet

Leit at du begynte å spotte igjen Fiffi :/

Her er det en uke igjen til testing kan begynne :D Håper uka går fort, og det tror jeg den kommer til å gjøre! Mye som foregår hver dag!

Håper så inderlig at den skal sitte denne mnd! Mener vi har truffet på el så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...