Metti er håpefull Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 lager en tråd for ikm uke 10 ... Jeg hører selv kanskje til på uke 9 da tanta er ventet på søndagen. Men jeg regner med at den ikke komme akkurat på dag 14 så da hører eg nok till her Etter 6 pp syns jeg tiden er inne for at den skal sitte i den 7
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 ja, best spiren sitter for oss, Metti! Mannen min har en følelse av at det går denne måneden, og det har han ikke hatt før. Vitex er også kommt i hus!!!! Så får prøve det,å se!!! Håååååååper THIS IS IT! 7 pp here we come!!!
Aeris☆ Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Tror jeg også hører til her! Med sykluser opptil 40 dager i det siste, så faller nok IKM en gang i uke 10! (Første mensdag var 31.jan). Blir spennende å se om dette blir måneden for oss alle =)
Luka Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Jeg melder meg inn her jeg!! Og denne gangen skal det testes etter el! Håper uke 10 er uken for oss! Og en novemberbaby hadde vært bra;-) Har ikm i begynnelsen av uke 10.
Metti er håpefull Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2011 hehe Fiffi her er det mannen som har troa hver mnd mens eg er pessimisten Håper dette er mnd for oss ja !!! Nå ska den sitte og spotting er bannlyst
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Spotting bør holde seg langt vekk!!! Hvertfall til 10 dpo, helst Så får jeg teste vitex, å se om det hjelper. dette er jo noe som tas hele syklusen, ikke bare i lutealfasen som med Wild Yam. Så får vi se
CI82 Skrevet 12. februar 2011 #7 Skrevet 12. februar 2011 Bra det kom en skravletråd for uke 10 Jeg hører nok hjemme her. Tipper jeg har IKM ca på torsdagen... Prøver ikke noe spesielt denne syklusen utenom å prøve å ikke stresse. Lettere sagt enn gjort!
Metti er håpefull Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2011 Mange kjente på denne tråden ... Det var kjekt ! Er på dag 7 nå og EL er ventet om ca en uke .... * vente vente * Vi holder på å pusse opp så det er ikkje så veldig mye å gjøre her i huset fortiden... Det er ikkje noe jeg kan hjelpe til med heller enda.. Svigerfar som er tømmermann som holder på å rette opp taket...
Gjest Skrevet 12. februar 2011 #9 Skrevet 12. februar 2011 Joiner dere jeg Fikk TR på torsdag denne uken, akkurat på 14 dpo, og det er et godt tegn for meg :-) Skal i gang med første runde Pergotime, så håper at det er det som skal til. Er i PP nr en og en halv million (føles i hvert fall slik, har prøvd siden sommern 2008), så nå VIL jeg ha en spire (eller kanskje fler?) i magen :-D Må muligens ut og reise litt denne PP'n for å være sammen med mannen i EL-tider, så det kan jo bli spennende Foreløpig IKM for meg er 10.mars!
CI82 Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 Reise med mannen i EL-tider kan jo være spennende Lykke til! Ca 10 dager til EL for meg idag...
anna1983 Skrevet 13. februar 2011 #11 Skrevet 13. februar 2011 Melde meg inn her eg og.. Er første gong me prøve, og e mitt første barn.. Har vel ikkje så veldig stor tru på at eg blir gravid allerede no, men e uansett spennande!
Gjest Skrevet 13. februar 2011 #12 Skrevet 13. februar 2011 Jada, reising er ikke så dumt det ;-) Tusen takk CI82, ønsker deg lykke til også :-)
Metti er håpefull Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #13 Skrevet 15. februar 2011 Velkommen Anna1983 Da var det å vente på EL .. Sist kom den på dag 12 så håper det ikkje blir så lang ventetid nå heller.. Jeg er nå på dag 10.. Så EL er ventet i helgen men den har en tendens til å bli sen ...
Gjest Skrevet 15. februar 2011 #14 Skrevet 15. februar 2011 Melder meg på her eg.. går og ventar på EL, men håpar den ikkje kjem før til helga (tidlegast fredag), då min kjære kjem heim då. Blir det EL før den tid, er det ingen sjangse for spire denne gongen. Blir første pp for oss i år, så er veldig spent! Håpar det blir prøving i denne syklusen, slik at eg slipp å vente ein ekstra syklus før vi har nokon sjangse. Tvitvi alle saman!
Aeris☆ Skrevet 18. februar 2011 #15 Skrevet 18. februar 2011 Har noen begynt prøvinga da? Vi begynte ganske tidlig denne måneden, pga at jeg har uregelmessige sykluser. Kan variere alt fra 28 dager til 40 dager Håper at syklusen blir 35-40 dager denne mnd også, for da er jeg mer sikker på at vi har truffet riktig på el som da skal være i slutten av neste uke!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 18. februar 2011 #16 Skrevet 18. februar 2011 Hopping i høyet har startet her ja. Siden jeg er en stor-spotter, så er det kun 2 uker ca vi har til rådighet for sexen, så da blir det mye hele den perioden! Vitex tar jeg hver morgen + at jeg har nå startet med Bisolvon slimløsende nå rundt EL-tider. Venter EL nå i helgen, håper virkelig den er etter skjema pga mannen reiser vekk på mandag. Hååååååper virkelig spiren sitter denne måneden. Mannen har godfølelse, ei venninne drømte jeg ble gravid + at det er store sjanser for fast stilling denne måneden... Så det hadde vært BANKERS!!!!
Aeris☆ Skrevet 19. februar 2011 #17 Skrevet 19. februar 2011 Krysser fingrer for dere Fiffi Får håpe venninnen din er sanndrømt
Metti er håpefull Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #18 Skrevet 19. februar 2011 vi har også bare to uker på å ha sex i løpet av en mnd. Så da blir det veldig ofte hver dag... De andre to ukene spotter eg. Denne mnd har eg sakt at vi må prøve annenhver dag siden det er anbefalingen. venter enda på smilefjes på el testen .. håper det kommer snart for er nå på dag 14...
anna1983 Skrevet 19. februar 2011 #19 Skrevet 19. februar 2011 Har akkurat slutta på pillen eg etter 10 år.. og aner ikkje kor lang syklus eg har ein gang, men om denne er like lang som den forrige så er det 28 dager. Så dette er vår 1.pp og har nok ikkje den heilt store trua. Men har ei venninne som vart gravid rett etter ho slutta på pillen, så heilt umulig er det ikkje :-) men er nok ikkje blant dei som prøver mest, tar det litt som det kjem foreløpig... Så får me sjå då, og håpa da ikkje tar så veeldig lang tid :-)
Metti er håpefull Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #20 Skrevet 20. februar 2011 dytter denne opp litt
Metti er håpefull Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #21 Skrevet 21. februar 2011 ikke mye aktivitet på denne skravletråden nei !! Fikk smilefjes på el testen i går kveld eg. Men i dag e den bare nesten pos så regner med at el kommer i løpet av denne uken.. Har nå blitt sykemeldt pga vondt i ryggen så det passer heller dårlig... Denne uken komme te å gå så sent !!
Tråddreper Skrevet 21. februar 2011 #22 Skrevet 21. februar 2011 Hei alle. Eg hoppe inn her.. Trudde kanskje IKM var i veke 9, men ser ut som om detta heller er riktig plass. Me er i vår 4pp. Bruke Vitex for fyste gong denne mnd. Hostesaft er og på plass. Anna nytt denne mnd er CB fertilitetsmonitor. Den begynte å visa max fruktbarhet på lørdag, so eg for vel EL snart. Litt usikker siden monitoren vise dei 6 mest fruktbare dagane i mnd, istadenfor dei 2 som er vanlig.. Men kjøre på for å v sikker Håpe litt spira sitte. Eg har trua....som vanlig.. Samboaren og;D
CI82 Skrevet 21. februar 2011 #23 Skrevet 21. februar 2011 Jeg venter på EL, føler det skjer ting nå og håper på positiv test snart... Hvis jeg har like lange sykluser som jeg pleier forventer jeg EL på onsdag eller torsdag.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 21. februar 2011 #24 Skrevet 21. februar 2011 Da har ventetiden begynt! prøving denne måneden er gjort, og nå må vi bare vente i spenning Blir jo kjekt å se om spotting blir utsatt nå pga vitexen...Hååper det!!
Kitti:) Skrevet 22. februar 2011 #25 Skrevet 22. februar 2011 hei... var hos legen i går og hun mener jeg skal få eggløsning på torsdag eller fredag så krysser fingene for at 4 pergo kur er den siste. hvis ikke det klaffer nå må jeg ha pause i pergo bruken en mnd. Men kjenner at jeg forbreder meg på at det ikke kommer til å klaffe, gjør kanskje skuffelsen mindre når tanta kommer. Vil ikke ha flere pergo kurer da jeg blir så hissig av de:) Nå skal vi hoppe masse i høyet og kose oss med det, så begynner ventingen fra mandag av. Krysser fingrene for dere alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå