Gå til innhold

blødninger..hjelp..

<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge er det vanlig å blø etter en sa...? huff vil bare at det skal ta slutt... mistet min lille spire :( er så vondt at det liksom ikke bare kan være over :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er grusomt!!! Vet ikke hvor lenge det er vanlig å blø, men jeg blødde vel av og på i et par uker. Skjønner følelsen så godt! Vil bare bli ferdig med det fysiske av det! Det er så tomt og vondt å gå gjennom. Stor trøsteklem!

Skrevet

Samme her! Jeg mistet for 10 dager siden, var i min uke 9. Blør fremdeles, men nå er det mer som brun utflod og ikke friskt blod. Håper det er et tegn på at det slutter snart. Vil bare at det skal ta slutt jeg også, håper jeg slipper å vente lenge på mensen, for jeg vil komme igang med prøving igjen straks syklusen er tilbake. Vil bare være gravid!

Klem

Skrevet

ååå håper det slutter snart jeg å.. det er liksom så rart,at det som var der er borte. synes det er så trist. de fleste sier at man skal trøste seg med at du veit hvertfall nå at du kan bli gravid. å ja,det er utrolig godt å hvite,det skal vi jo være glade for. MEN hadde aldri trodd det skulle være så trist og vondt å miste.

skal krysse fingrene for at vi er der igjen etter tr har vært innom. å at den kan komme NÅ :)

nå SKAL det gå <3 <3

neste år,denne tiden, har vi også ett lite hjerte :)

Skrevet

Jeg blødde i to uker da jeg mistet, og jeg var bare 5 uker på vei.

Likevel har det ligget noe igjen, for nå jeg har fått livmorhalsbetennelse. Men er på bedringens vei nå. :-) Alt vi må gjennom...

Skrevet

huff,det er det jeg er så redd for å... Det er liksom typisk flaksa mi hadde det skjedd. Trodde det stoppen,men nå synes jeg det bare blør mer igjen,dritt altså..

Godt å høre du er på bedringens vei da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...