mer enn bare mor Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 hipp hurra, altså! Mistet i SA i begynnelsen av januar, men var bare 5 uker på vei, og nå fikk jeg altså positiv test! (testet med et annet merke på mandag, og det var negativt så all HCG fra SAen skal være ute av systemet).. Dessuten var HCG en under 5 kort tid etter SAen.. Kan dere ikke krysse fingrene for at spiren holder seg fast denne gangen??? Har omtrent ikke hatt sex denne måneden, kun rundt eggløsning, så trodde ikke jeg var gravid. Ikke noe særlig med symptomer heller.. testet vel egentlig mest for å se om jeg kunne ta meg litt vin ikveld siden jeg har IKM på mandag.. Men du og du hvor glad jeg er håper bare så inderlig at jeg ikke mister igjen..
*lille blomst* Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer! krysser fingrene for deg!
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer så mye! Nå skal dette gå bra vettu! Vi satser hardt på det! Ha en flott helg!
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Gratuler:) mistet selv 10 desember, og bli gravid før jeg rakk å få tilbake mensen.. 9 uker idag:) så håper på dette skal gå supert
cathrine&emma Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 gratulerer;) skal krysse fingrene for deg;) Jeg testet også positiv i dag, med CB digetal med ukeindikator... venter mens på tirsdag eller onsdag, håper den ikke kommer... jeg mistet i januar i fjor
mer enn bare mor Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2011 Takk takk! Nå når jeg vet at jeg har testet positivt kjenner jeg plutselig alle symptomene som jeg ikke kjente før jeg testet;) Litt murringer, hodepine, tretthet.. Er rimelig smånervøs for om alt går bra denne gangen, men får vel bare fokusere på det positive!! Får håpe at statistikken for å miste 2 ganger på rad er liten. lykke til dere andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå