Gå til innhold

GRAVID igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hipp hurra, altså! Mistet i SA i begynnelsen av januar, men var bare 5 uker på vei, og nå fikk jeg altså positiv test! (testet med et annet merke på mandag, og det var negativt så all HCG fra SAen skal være ute av systemet).. Dessuten var HCG en under 5 kort tid etter SAen..

Kan dere ikke krysse fingrene for at spiren holder seg fast denne gangen??? ;)

Har omtrent ikke hatt sex denne måneden, kun rundt eggløsning, så trodde ikke jeg var gravid. Ikke noe særlig med symptomer heller.. testet vel egentlig mest for å se om jeg kunne ta meg litt vin ikveld siden jeg har IKM på mandag.. Men du og du hvor glad jeg er :)

håper bare så inderlig at jeg ikke mister igjen.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! krysser fingrene for deg!:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Nå skal dette gå bra vettu! Vi satser hardt på det! :D

Ha en flott helg! :D

Skrevet

Gratuler:) mistet selv 10 desember, og bli gravid før jeg rakk å få tilbake mensen.. 9 uker idag:) så håper på dette skal gå supert

Skrevet

gratulerer;) skal krysse fingrene for deg;)

Jeg testet også positiv i dag, med CB digetal med ukeindikator... venter mens på tirsdag eller onsdag, håper den ikke kommer...

jeg mistet i januar i fjor

Skrevet

Takk takk! :)

Nå når jeg vet at jeg har testet positivt kjenner jeg plutselig alle symptomene som jeg ikke kjente før jeg testet;) Litt murringer, hodepine, tretthet..

Er rimelig smånervøs for om alt går bra denne gangen, men får vel bare fokusere på det positive!! Får håpe at statistikken for å miste 2 ganger på rad er liten. :)

lykke til dere andre også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...