Gå til innhold

Fortell meg...

Anbefalte innlegg

...noe som er viktig for deg, men kanskje ikke like spennende for andre å vite/noe som du føler du er den eneste som syns er viktig.

Eller noe annet du bare føler for å fortelle. :)

Bare på gøy da. Er litt deppa og trenger litt "underholdning".

Jepp, jeg er rar og jeg har fritidsproblemer... ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142897611-fortell-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... Jeg kan fortelle deg spådommen min?

Du er veldig kreativ og produktiv..Jeg ser ikke at du er gravid nå. Jeg føler at du vil bli gravid om ca 1 år og 2- mnd..Jeg får opp at du må søke hjelp for å prøve å bli gravid.Du må holde ut,selvom det kan se mørkt ut og kjedelig å vente .,så må du bare holde ut.,

betyr ofte at du må samarbeide med andre for å få jobben gjort. Selv har du ferdigheter og kompetanse, men sammen med andre kan du utrette "Mission Impossible". Teamarbeid, forberedelser, planlegging, orginalitet og utholdenhet er stikkord for dette kortet.

Kortet kan også vise til at forretninger går bedre, et godt stykke arbeid blir belønnet og mennesker uttrykker beundring. For å bli mester, må du nødvendigvis gjennom en læretid. Den første fasen i et prosjekt er blitt vellykket, men det er viktig med fortsatt innsats hvis det endelige målet skal nås

Situasjoner

Dette kortet handler om å begynne i det små. Ved å begynne nederst på rangstigen og utføre kjedelige rutineoppgaver, kan man etter hvert få en lovende karriere. Det kan også være en hobby som gradvis går over til å bli et innbringende arbeide.

Situasjonen er fylt med glede over de nære og konkrete ting. Du bør leve i øyeblikket og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes. Kortet kan også vise til forestående nyheter angående penger, eiendom, familie eller nære venner.

Myntenes ess tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet. Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis. Det kan dreie seg om en ny og bedre betalt stilling, gaver eller gevinster.

Dette er ikke tiden for fantasi, drama eller vågemot. Vær realistisk og hold deg til saken. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå. Men du har fremgang og er produktiv, og bare din egen bevissthet setter grenser hvor hva som er mulig å få til

.

Stjernen står for håp, gir lys i enden av tunnelen og viser vei i mørket. Du er på rett spor, for å nå mål og lengsler kreves handling. Hvis du har holdt tilbake, er det nå på tide å gi generøst.

Stjernen representerer inspirasjon, sinnsro, tro og optimisme. Den gir løfter om fornyelse, hell og lykke. Kanskje vil en spesielt lykkelig hendelse snart inntreffe. Kortet viser deg hva som er mulig hvis du tør følge din ledestjerne (drømmer og visjoner). Åpne hjertet og løslat frykt og tvil.

Når du blir gravid,så vil ditt svangerskap bli veldig bra.Du vil ikke være plaget med noe..Din fødsel vil vare ca 7-9 timer. Du får en flott jordmor,en flott fødsel ja.. barsel tiden vil være kjempe fin,du får masse koslig besøk.husk å hvil deg godt,og drikk masse vann for kjenner at du blir veldig tørst..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142897611-fortell-meg/#findComment-142897637
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...