Gå til innhold

Noen som har blødd mye tidlig i sv.skapet og alt har gått bra? (ikke for dere som er lei av innlegg om bekymring)

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med dette?? jeg er 5+2 i dag...

Hatt mye smerter i ryggen siden lørdag. kommer og går. Blødd bittelitt flere ganger. kommer liksom ganske mye, men bare på papiret, lite etterpå. blodet er lyserødt, så ikke "gammelt" eller mensaktig, men ganske kjedelig uansett... Hadde ikke vært så bekymret om det ikke var for smertene...

Har vært til lege, fikk beskjed om å ta det med ro iallefall. Tatt bl.pr to ganger denne uken, får beskjed neste uke om Hcg er stigende eller ikke. og henvist til tidlig ul..blir iallefall fulgt opp...

Veldig trøtt og sliten denne uken, sovnet tidlig hver kveld. Veldig ømme bryster og er tørr i munnen. ellers få symptomer....

Fortsetter under...

Jeg blødde også i begynnelsen, men ikke noen mengder. Har lest om flere med styrtblødninger, som det allikevel har gått bra med :) godt at du får bra oppfølging :)

Jeg vil bare fortelle deg at jeg var på ultralyd når jeg var 6+1, og vi så absolutt ingenting der babyen skulle vises. Så da ble det tatt hcg prøver, og de viste bra økning. Vi tok ny ultralyd når jeg var 7+0, og der var det endelig en liten bønne med bankende hjerte :) Bare så du er forberedt på at det kanskje ikke vises noe på ultralyden så tidlig. Jeg ble kjempelei meg, for tok ultralyd når jeg var 6+3 i en tidligere graviditet, og da så vi både spire og hjerte.

Ønsker deg lykke til :) vet godt hvordan du har det med denne usikkerheten :)

Tusen takk for svar Liv! det hjalp faktisk utrolig mye lese det!:)

Hatt en spesielt tøff dag i dag, så det var godt å få et sånt svar!

Vet ikke når jeg evn får ul, men håper egentlig på uke 7 eller noe... Vil jo gjerne se noe første gangen og slippe å tenke mer på det! hehe

Stor takk igjen!

God helg!

klem:)

Forrige svangerskap (nr 2) blødde jeg frem til uke 20! Ble sendt til sykehuset en gang, bedt om å møte fastende med diagnosen truende abort. Var hos gyn hver gang jeg blødde, ville ikke se på skjermen fordi jeg ikke orket se det manglende dunkende hjertet.. men fikk hver gang beskjed om at jeg trygt kunne se -for hjertet banket som bare det!

Husker ikke årsaken, tror livmoren lå litt langt nede.

Men idag har jeg iallefall en veeeeldig aktiv, frisk og nydelig tulle som resultat :-) Var mye tårer, deppe dager og usikkerhet første halvdel av svangerskapet, men gikk helt fint med meg!

Er du usikker, synes jeg du skal gå til gyn så du får sjekket på ultralyd. Evt privat om du ikke får time hos de med avtale.

Er så forferdelig å sitte hjemme med usikkerheten!

LYKKE TIL :-)

Gode tanker til deg!

Hei.

Jeg spottet og blødde lyserosa så og si hver dag fra IKM til uke 9, men har vært på flere ultalyder og alt står bra til med den lille spiren min :)

Jeg er nå i uke 12, og har ikke blødd dråpe siden uke 9, så jeg håper og tror at dette skal gå bra!!

I mitt første svangerskap blødde jeg også 3 ganger før uke 16, men det gikk også bra, har ei frisk jente på snart 3 år!

Lykke til!!

Tussemor, hadde du vanlige tegn på TR ved IKM eller var det bare lysrosa blødning? Er bare på besøk her fra bli gravid for å lese om dere heldige gravide :) Har beg å blø idag på IKM så litt skuffa da

Annonse

Gullis: Det var aldri store blødninger jeg hadde, men hadde mens smerter (normalt). Så kun lyserosa helt i starten og rundt ikm, så mer brunt på slutten av uke 8.

Men med datteren min hadde jeg en liten mens lignende blødning rundt ikm, oppdaget ikke at jeg var gravid før uke 6/7 da pga jeg trodde jeg hadde hatt mensen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...