Barn nr 3 (termin 29 mai) Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 ..Hva tror dere? Er det da feil med testen el noe? Forrige måned stemte det veldig med positiv EL-test på samme dag som tempen steg, og lå høyere enn resten av mnd frem til mensen kom. Denne mnd hadde jeg ikke EL (positiv test) før dag 24, men altså ingen temp økning. HAr PCO så har lest at testen da kan gi falsk positiv, men målte først i seks dager uten positiv test og så positiv på dag 7. Er dette med temperatur målingbombesikkert? (Måler hver morgen på omtrent samme tid, før jeg står opp av senga)
Barn nr 3 (termin 29 mai) Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2011 Ingen som kan svare på dette?
Metti er håpefull Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Temperaturen blir høyere først etter EL . Dermed ser en ikke alltid at temperearturen øker før EL testen har blitt negativ..
Barn nr 3 (termin 29 mai) Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2011 JEg har sluttet å teste etter å ha sett et smil på testen, vil det si at man kan få smilefjes som indikerer EL i flere dager på rad? Forrige gang steg tempen samme dag som jeg fikk smilefjes, men da hadde jeg riktignok glemt å måle dagen før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå