Gå til innhold

"var ikke så lett til å få deg til å komme!"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tydeligvis at mange her mener det kun er mannens jobb å få kvinnen til å kommer.

Han kan da ikke vite hva du liker eller forventer med mindre du kommuniserer det. Hvis du ønsker kyssing, klemming, tafsing osv så kan du jo selv ta initiativet til det. Ikke ved å føre handa hans, men ved å gi han samme behandling som du selv ønsker.

Skal du ha orgasme, bør du kanskje hjelpe til litt selv også. Du kan vel selv stimulere klitoris mens dere har samleie? Hvorfor skal han gjøre all jobben liksom??

Skjønner han egentlig litt. Det må være utrolig kipt å ha sex med noen som ikke får orgasme! Greit nok at uttalelsen var kip, men det burde vel kanskje igang litt tankevirksomhet hos deg også i forhold til din egen deltakelse i akten. Er vel ikke meningen at du bare skal ligge der og ta imot?

Annonse

nei, det var vel ikke så lett for ham da :)

jeg tror jeg haddeblitt ganske lei meg om jeg hadde hatt sex med en fyr ved tre anledninger og ikke klart å gi ham en eneste orgasme.

det jeg finner merkelig ved tråden er egentlig to ting:

1. hvorfor tar du sånn på vei HI?

kanskje føler han seg litt utilstrekkelig og flau. det er jo ikke alltid en får det til å klaffe.

og den gode nyheten er jo at han faktisk har LYST til å gi deg en orgasme, han prøver på sin måte.

2. hvorfor er så mange av svarene spydige mot mennen?

det hører ikke hjeme i en seksuell relasjon å være slem på den måten syns jeg.

det du bør finne ut er jo kanskje om du tenner på vedkommende, eller om du evt har lyst til å prøve videre til tross for at dere ikke helt har funnet ut av det etter tre ganger?

enkelte passer jo best som venner. det er jo ikke garantert at det er en god match seksuelt om en fyr er hyggelig og grei.

Uff, for en kommentar da.

Jeg er veldig heldig med kjæresten min ihvertfall.

Han har magiske hender og tunge og utfører de deiligste kunster

på null komma null.

Syntes faktisk litt synd på "alle andre" som ikke er samme med kjæresten min jeg.

Eneste han tenker på er å tilfredstille meg. Driter om han kommer selv.

Men det driter ikke jeg i da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...