isabelan Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Han tar ikke smokken, har prøvd i alle varianter og triks i boka. Så nå sitter jeg her med x-antall smukker og en gutt som vil kose med puppen eller flaska. Har funnet et triks for å dempe suttebehovet, litt mme i en flaske som jeg danderer slik at jeg ikke holder den, og da roer han seg og koser med flaska, og jeg får litt frihet til å sitte uten babyen i armene. Han elsker dette. Flirer og prater og koser med flaska. Og noen ganger så sovner han mens han ligger å småpatter, og nåde den som fjerner flaska før han er sovnet ordentlig og har spyttet den ut!!! Kan jeg bytte mme med litt vann? syns det er litt ille at han skal ligge å slurpe i seg mettende mat hver gang han skal kose, er jo egentlig ikke rart at han er en kraftplugg, da han har nektet alt annet enn pupp og flaske som trøst til tider, og tenker at vann er jo en god erstatning for dette.
Gjest Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Så lenge vannet er kokt er det helt greit å gi vann som tørstedrikk. Da babyen min var fire måneder var det mye kosing med puppen altså. Det var ikke mye fri fra babybæring. Det er helt normalt, og gjør vel ingenting? Jeg tror jeg ville latt han ligge ved puppen jeg da, så lenge du ikke blir veldig sår. Og så kan du jo prøve å la han ligge under en uro, elle rbabygym og la han prøve å underholde seg selv litt med det innimellom?
isabelan Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2011 joda, han er flink på alt sånt, ligger mye å leker for seg selv. Eller blir underholdt av oss eller hunden. Men det er akkurat når han vil ha kos. Det har ingenting med sult eller noe å gjøre. Han er gjerne trøtt eller sliten, og det er ingenting som fungerer annet enn puppen eller flaska. Og da har det vært greit å bruke flaska litt, for det kan bli litt vel mye suging og draing i puppen, og etterhvert sår pupp. Særlig hvis jeg har hatt et elementært behov for å få i meg mat eller noe sånt. Han godtar ikke helt pappaen på det området..
Gjest Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Vet av flere som har barn som koser seg veldig med flaska, og det er helt greit at han koser seg med den. Om han godtar vann så gir du han det. Babyen min godtok heller ikke pappaen til kos. Etter 6 måneder trenger du ikke koke vannet lengre. Vi trenger noen øyeblikk med "fri" og matro vi mammaer også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå