Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/588725/offset/5 *litt stolt også*, og sjeeeeleglad for at vi flytta ned senga på tirsdag!!!
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 wææææ, så bra at dere hadde tatt ned senga!! det tror jeg vi må gjøre også! iallefall når jeg ser dette! og min gutt er eldre enn din! skjønn gutt forresten!
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Wow! Babyen min er 11 dager eldre og er ikke i nærheten av å reise seg opp! Så stor og sterk babyen din er! Flinke gutten! Og utrolig heldig at dere har tatt senga ned! Her er ikke senga tatt ned enda. :s
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Hehe...takk Tror han er litt tidlig ute, fetteren hans på 8 mnd ligger fortsatt på øverste hakket!!! wææææ var det jeg sa å!!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Ja, grunnen til at vi tok den ned er fordi han har begynt å stå på alle fire, altså henda og tæra i gulvet med rompa rett opp... Var på kontroll forrige onsdag, og HS var litt overraska over alt han klarte...joda, flinke sterke gutten, men jeg ville så gjerne hatt baby liiiitt lenger! Ikke at jeg ville byttet han ut mot alt i verden, men jeg har gått fra å nekte plent på flere barn, til å kanskje ha lyst på en til
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Han er kjempeflink! Men skjønner hva du mener... babypreget forsvinner når de blir så mobile. Her er lillemann fornøyd med å leke med tærene sine og når han blir lei av det så snur han seg på magen. Av og til snur han seg tilbake selv, men stort sett blir han sinna og skriker etter hjelp. Så er han fornøyd når han får føttene tilbake, hehe. Dette er min aller siste baby (tredjemann), så jeg nyter det mens det varer. De blir fort nok noen sinna treåringer! :-D
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 haha, ja sinna tre-åringer, du sier noe, eller sinna tenåringer for den saks skyld;) Men så FLINK han er da, det er jo suuupertidlig!! Får håpe at han drøyern litt med å begynne å gå da, for jo tidligere de begynner å gå, desto mer knall og fall blir det gjerne Eldstejenta mi reiste seg ikke opp sånn før hun var 9 mnd gammel, og begynte å gå alene uten støtte 11 mnd gammel.. Du får holde oss oppdatert og si ifra når han begynner å gå da, kan jo bli spennende hehe! Her nyter jeg min lille 4 mnd gamle immobile baby så lenge det varer, synes i grunnen det er veeeldig praktisk at hun bare ligger (mer eller mindre) i ro på matta si, så vet jeg hvor jeg har henne ihvertfall;)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 11. februar 2011 #8 Skrevet 11. februar 2011 Hehe, ja, håper han drøyer leeenge! Men, skulle det være sånn at han begyner tildig, så er det i allefall pappa'en som får stri med det, begynner i jobb igjen nå 1 mars. Hehe. Ja, jeg trodde liksom de lå rolig til de var sånn 6-7 mnd jeg.. så feil kan man ta!! Syns jo såklart han er flink jeg også, men han har krevd utrolig mye de siste mnd mens han har holdt på å knekt disse kodene, alt kom jo på en gang! Syns forøvrig det er litt rart at han klarte å reise seg opp FØR han klarer å sitte selv, for det gjør han ikke...han bare står! Ahh..høres deilig og rolig ut med en baby som ligger ca på samme sted. Skal oppdatere når han begynner å gå jeg Håper det stopper opp litt nå da men.. Vi får se.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. februar 2011 #9 Skrevet 11. februar 2011 Men så utrolig gøy at du fikk tatt bilde av det da:) Nydelig gutt:)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 11. februar 2011 #10 Skrevet 11. februar 2011 Jaa...hadde mobilen i hånda, og rakk det AKKURAT..det er litt uklart, for han er på vei ned igjen
mammatetogansketette:)) Skrevet 11. februar 2011 #11 Skrevet 11. februar 2011 Å for en søting:))) Begynner å lure på om vi også skal senke bunnen i senga nå, hun driver å vugger å hender og knær for tiden, har ikke tenkt så langt men burde kanskje det, ser jeg:) Gjør det i morgen jeg, takker for sparket i baken
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 11. februar 2011 #12 Skrevet 11. februar 2011 Oh SHIT eller! hehehe, gutten min fyller 6mnd 24.februar, å er heller ikke i nærheten at å reise seg opp etter ting. Vi har tatt ned bunnen nå, da vår lille krabat har begynt å rulle rundt i senga, å heise seg litt når han ligger på magen, så det var nok lurt å gjøre det nå.. Guri malla, hadde jeg sett guttungen vår gjort det der allerede hadde jeg gått i gulvet, haha! stilig!!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. februar 2011 #13 Skrevet 11. februar 2011 Hehe, grattis!! Samma her, hadde lillen gjort noe sånt tror jeg at jeg hadde svimt av! Han er heller ikke i nærheten av sånne ting, men jeg stresser ikke, vi bor så trangt nå at han får gjeeerne vente med å mobilisere seg ;-) Men det var veldig morsomt, spesielt at du fikk tatt bilde av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå