Gå til innhold

Er dere trøtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og blir mer og mer trøtte?

Jeg er i uke 14 og synes jeg bare blir trøttere og trøttere. Formen er god, men jeg sovner på sofaen omtrent hver kveld og nå tok jeg sannelig en lur i kontorstolen også. Får nesten ikke gjort noe som helst hjemme, når vesla er i seng flater jeg bare ut.

Tenkte dette skulle bli bedre i 2. tri, men ikke foreløpig, nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her.

Er i uke 20, og er konstant trøtt.

Skrevet

Akkurat samme hær. går rundt å er trøtt og svimmel konstant. Men sover ikke noe mere fordi da, har litt for mye å gjøre hehe. men har jeg hatt mulighet så har jeg sove ja.

er 28+2 .

Skrevet

Jeg var kjempetrøtt frem til ca uke 16 synes jeg å huske at det var. Så fikk jeg masse energi og følte nesten at jeg gikk på speed =P Nå er jeg 26 uker og føler jeg begynner å bli like trøtt igjen. Kjedelig. Men jeg hadde hvertfall 10 gode uker med masse energi =D Forhåpentligvis nærmer du deg de snart.

Skrevet

Jeg er i uke 13, og kaller meg selv umenneskelig trøtt! Håper det går over snart, men mistet motet litt da jeg leste de andre svarene her! Jeg var like trøtt sist også... Men jeg er 20 % sykmeldt, og bruker det til å gå fra jobb tidligere hver dag. Da får jeg halvannen time hjemme før jeg henter gutten i barnehagen. Det hjelper litt, hvert fall! Jeg er i utgangspunktet b-menneske, og sitter vanligvis oppe til midnatt. Det skjer ikke nå for tiden... Uvant!

Skrevet

Trøtt, kvalm og svimmel ennå, er ca 25 uker nå.

Men det er litt bedre enn det var før uke 20. Men trodde liksom det skulle gå over i 2. tri, men neida. Jeg sover og sover og sover litt til...

Skrevet

Enig!

Er helt ødelagt! :-(

Er i uke 17...håper virkelig ikke dette skal vare svangerskapet ut! :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...