Gå til innhold

Ang. Uker 9+5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er 9+5, er man da 9 fullgåtte uker + 5 dager, altså i uke 10? Slik at 10+0 er 10 fullgåtte uker og på 10+1 begynner man i uke 11? Ikke lett å holde styr på alt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe du har forstått d helt rett;) jeg er forresten 9+6 i dag:)

Skrevet

Bra:) Oi, så gøy1 Når har du termin? Har fått så mange forskjellige datoer, alt fra 11-16 sept.

Skrevet

Det høres veldig riktig ut :)

Jeg er 8+6 i dag (var på tidlig ul forrige søndag og da var jeg visst bare 8+0, trodde jeg da var 9+3, litt tøft å gå fra halvveis i uke 10 og tilbake igjen til akkurat uke 9.

Når er det man er i 2.trimester? er det når man er 11+0 eller når man er 12+0?

Skrevet

Jeg ble også satt til bake 4dager på tidlig ul, så er i dag i uke 9 :P

4dager er jo egentlig ingenting, men alikevell sååå mye :o haha..

Man er ferdig med første trimester i uke 12 blank ;D

Jeg holder meg kunn til og si hvor langt jeg er på vei i forhold til uke + dager jeg, går i surr om jeg skal tenke på den andre måten :P haha.

Skjønner ikke hvorfor det skal være så mange forskjellige måter og se på det som altså, syntes det skulle vært en fast jeg ;D

Skrevet

Jeg ble også satt til bake 4dager på tidlig ul, så er i dag i uke 9 :P

4dager er jo egentlig ingenting, men alikevell sååå mye :o haha..

Man er ferdig med første trimester i uke 12 blank ;D

Jeg holder meg kunn til og si hvor langt jeg er på vei i forhold til uke + dager jeg, går i surr om jeg skal tenke på den andre måten :P haha.

Skjønner ikke hvorfor det skal være så mange forskjellige måter og se på det som altså, syntes det skulle vært en fast jeg ;D

Skrevet

Nårvi2blir3; jeg har fått termin dato den 12.sep både her inne på barnimagen og hos legen:) å du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...