Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Da jeg var gravid så siklet jeg på alle disse flotte nye vognene. Men jeg dro frem den gode gamle fra boden og vasket den. Og gjett om jeg er glad for det nå! Babyen min godtar kun vogna når han sover. Når han er våken, så hyyyyyyler han. SKAL OPP OG SE! SKJØNNER DU IKKE DET; MAMMA????? Ok, han sier det ikke, men meningen er klar Så etter å ha ødelagt meg med Babybjørn, så har jeg endelig kjøpt meg en Ergo. Han gliste fra øre til øre oppi den, satt som en konge og jeg var ikke ødelagt med spenningshodepine etter en snau time med ham oppi den. Så da er jeg vel blitt en bæremamma på heltid. Kanskje vogna godtas når han er stor nok til å sitte i den. Så om du også har en vognhatende baby... så finnes det en alternativ transport løsning som ikke dreper ryggen din
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Akkurat som jeg skulle skrevet det selv, så jeg er også rimelig glad for at jeg ikke investerte masse penger i en ny vogn gitt!! Har brukt bæresjalet mye frem til nå (close baby carrier), men nå har hun blitt så tung at jeg går over til Manduca-selen i stedet (den ligner veldig på Ergoen). Jenta mi stortrives oppi der, og smiler fra øre til øre, så det har blitt MYE bæring på meg også ja- og det er jo både koselig og praktisk for oss begge=) Satser også på at vogna blir mer populær når hun kan sitte oppreist, så ser for meg at det blir bra å trille dem i søskenvogna når våren kommer og lillesøster blir større!
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Etter å ha lest her inne, så ville jeg også ha Manduca, men fant ikke noen brukte til salgs her jeg bor, så da ble det Ergo. Tenkte jeg ikke gadd å bruke mye penger hvis det ikke funket for oss. Men jomfruturen gikk veldig bra :-) Litt kronglete å ta på, men jeg blir vel vant med det. Også blir det jo lettere når han blir større og jeg kan ha ham på ryggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå