Gå til innhold

Telefonkort til utlandet. Noen som har brukt det?

Anbefalte innlegg

Lurer på åssen det fungerer. har lest litt om det, men er det samme summen pr min om man ringer mobil til mobil?

Ser man kan ringe fra fast telefon, får man da et pip at det er snart tomt på kortet eller blir det bare kuttet?

Har du prøvd det så hadde det vært fint om du kunne ha fortalt litt om erfaring med det.

Skal ringe Egypt hvis det har noe å si.

Er det noen sider som er bedre enn andre å kjøpe fra?

ser man kan kjøpe på nett, innvandrerbutikker og narvesen.

Håper på svar :o)

Fortsetter under...

Jeg har aldri prøvd det selv, så er kanskje ikke så mye hjelp i meg.. Men fant dette da, kanskje det hjelper deg.. :)

http://lebara.no/mobil/priser/kontantkort - under øvrige priser kan du velge Egypt og da får du opp forskjellige priser

Jeg har ringt utlandet med telefonkort (Nigeria), men hvis jeg nå skal ringe utlandet, så bruker jeg bare skype (ringer til mobil fra skype), og det er billigere enn telefonkortene. Det er samme sum om man ringer mobil til mobil mener jeg å huske, men da må man betale for å ringe til det nummeret på kortet i tillegg (ringer man med fasttelefon, ringer man først et gratis nummer)

Jeg kjøpte kort i innvandrerbutikker. Det er stor forskjell på kortene, og selv om det står at de skal vare i så og så mange minutter, så gjorde de sjelden det. Så jeg kjøpte de andre anbefalte.

Men som sagt.. skype er billigere.. Nonoh er også billigere enn telefonkortene. (www.nonoh.net)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...