Gjest LonleyGirl Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Når det gang på gang er negative tester eller mensen kommer, hvordan orker dere fortsette? Er litt langt nede nå..
Gullis :) Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Skjønner deg så godt! det er tungt iblant, har ikke holdt på så lenge vi men frustrasjonen kommer fort! Tror det aller viktigste er å aldri miste troen på at det skal gå. Man må bare ikke tenke at det her kommer ikke til å gå. Og husk : det finnes utrolig mye hjelp man kan få ! Skal MYE til at man ikke får det til om man går inn for det. Slipp aldri bildet i hodet på at tassen kommer til slutt! Men jeg vet, det er vanskelig iblant og jeg tror frykten for at det ikke skal gå er værst
Gjest ^Mimsy^ Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Et stooort glass vin, italiensk spekeskinke og en god, blaut fransk ost.....
Gjest LonleyGirl Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Ser etter babyting og navn! Firberedelser og ønsker
Metti er håpefull Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Sliter me det !! Er i ferd med å miste motet.. Men mest pga at eg spotter så mye og skjønner ikke da koss me ska få det te
Forsvarsfrue^^ Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Skjønner hvordan du har det, vi har prøvd i 2 1/2 år nå, men takket være min nye fantastiske fastlege, så begynner håpet å stige litt igjen. Men det er viktig at dere som ett ar tar vare på hveradre underveis
Irene Adler Skrevet 12. februar 2011 #8 Skrevet 12. februar 2011 Har vært veldig motløs grunnet uregelmessige menssykluser, 75 dager sist, så jeg blir optimist av bare å få mensen. Da får jeg i allefall en NY SJANSE, når tanta har vært der. Håper på en måte at den kommer hver måned framover. Selvsagt skulle den helst ikke kommet, men ikke av de grunner den ikke har kommet i det siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå