Komplexa Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Idag er jeg 19dpo, men fikk negativ test. Forventet mens var søndag 6.feb. Er det i grunnen noe håp da om å være gravid? Har ingen mensen symptomer ennå, og syklusen har vært presis på 32 dager de siste 3mnd etter pille slutt. Så er det bare å vente og tiden går seeent :-)
*Lykkelig 1984* Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Det er alltids et håp da! men mest sannsynlig hadde vel testen vært positiv så lenge etter IKM... Jeg sluttet på p-pillen for 4 måneder siden, og jeg var helt regelmessig de 3 siste, mens den 4 var helt ute å kjøre! Kansje du ikke har fått pillene helt utav kroppen enda. Har du noen symptomer da? Lykke til da ihvertfall!
Gullis :) Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Har du tatt EL test og målt tempen Komplexia? Sånn at du vet at du har hatt EL?
Komplexa Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2011 Er 5 ikm idag og ingen spesielle symtomer annet en luft i magen. Men kjenner mange som ikke hadde noen symptomer da de var gravide i starten.. Får bare vente å se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå