Solnurky Skrevet 11. februar 2011 #1 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg holder på å klikke. Har ei et år gammel jente som nekter å sove på nettene. Ho våkner å skriker hver eneste natt. Noe dager står ho opp og er våken i 4 timer. Veldig festlig. Problemet begynte etter svigers hadde passet ho. Jeg har sett at de alltid gir etter for det ho vil. Sier jeg at ho ikke skal ha brus, propper de i ho det bare ho klynker litt.Problemet er at ho ikke tåler de fleste brus pga sitronsyre (allergisk mot sitrus). de har til og med gitt ho appelsin. det gikk ikke så bra. Ho får eksem over hele kroppen og vil ikke sove. listen over alt de ikke får lov til og de gjør er alt for lang. dette er to uker siden.har nå vært oppe med ho til 12 eller 4 hver dag. er helt forferdelig sliten og ser ingen ende på det.legger jeg ho i senga så skriker hun helt til hun blir tatt opp. hi funker og slår seg med vilje for å komme opp. det er helt forferdelig. problemet mitt er vel at min mann deler ikke mitt syn. han ser ikke noe problem med dette.det går vel over når det gjør det, sier han bare. vi skal i selskap i morgen. jeg har kun svigers som barnevakt, fordi min mann nekter at fremmende skal passe jenta hans. jeg orker ikke flere utfordringer med jenta mi. jeg har lyst til å gå på bursdagsfesten, men det hadde vært en gled å plutselig bli syk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142896722-er-det-meg-eller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 11. februar 2011 #2 Del Skrevet 11. februar 2011 Hvis mannen din skal bestemme sånne ting, mht hvem som får lov å passe, så kan vel du bestemme at han skal stå opp om natta med henen. Forlat åstedet og sov over hos en venninne i et par netter, så får pipa en annen lyd. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142896722-er-det-meg-eller/#findComment-142897069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 15. februar 2011 #3 Del Skrevet 15. februar 2011 har samme problem med svigers... de gir gutten alt for at han skal være stille da... Han har tv på rommet der, får smokk å klut... Han slutta me smokken for et år siden hjemme så hver gang han har vært der har d vært hællvett me søvna hans... Dro til helsesøster å snakka me henne. Fikk beskjed om å sette meg ned med dem å si at Vi er foreldrene og sånn og sånn forlanger vi at ting skal gjøres når han er hos dere. Hvis dere ikke klarer det må vi finne andre som kan passe han. Hun gav også tips å råd for å snu uvaner med barnet. Fikk beskjed om at den av oss som var mest konsekvent (jeg var sliten etter ei uke med hyling så jeg gav opp) må stå opp å bare følge tilbake til senga! Det funka! Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142896722-er-det-meg-eller/#findComment-142912656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå