Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,hadde vårt første IVF forsøk i des ifjor, men egget festet seg ikke. Jeg måtte bare trekke meg bort fra alt,det gikk mye mer innpå meg enn det jeg trodde det skulle..men nå etter at jeg har fått samlet energien, er jeg og mannen min tilbake..har fått ringt inn mens, og venter på papirer.

ville bare si lykke til alle dere som også strever med dette. Håper vi alle kan få muligheten til å oppleve følelsen av å bli foreldre. god helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så utrolig deprimerende med disse negative testene:-(( og ja..det tar på. Men en dag klaffer det for oss vettu,og da glemmer vi strevet:-) God helg til deg og:-)

Skrevet

Lykk til med nytt forsøk, AS-81! Tror vi forsøkte samtidig i desember, jeg er i gang igjen med friskt mot etter det avbrutte forsøket da. Blanke ark nå, vet du :-)

Skrevet

takk jenter..

Satya- stemmer det. hvordan går det med deg? jeg venter på reseptene så, og er klar for å begynne igjen. :)

Skrevet

Jeg er på rugedag 11 i dag, fikk satt inn 2 egg. Begynner å bli rimelig spent nå, har testet i dag og i går og sett skyggestreker. Tør ikke håpe for mye, samtidig som det sikkert er lurt å være optimistisk. Aaargh, ventetid!!

Bra du er klar, du skal se at denne gangen er det din tur. Lykke til!

Skrevet

oh, lykke til:) krysser fingrene for deg:) så rask du var igang igjen?

Skrevet

Jeg hadde avbrutt forsøk i nov/des, så jeg fikk aldri satt inn egg. Regner med at det var derfor jeg kunne begynne å spraye igjen allerede på nyttårsaften. Glad for det, fint så lenge ventetid kan holdes på et minimum!

Skrevet

aha,ja den ventetiden er så lang..nå venter jeg bare på at feb skal bli ferdig, og at jeg kan få begynt på sprayen i mars en gang..:) lykke til videre. og hold oss oppdatert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...